2009. január 28., szerda

Nyomódúc




Tegnap olvastam Colette blogján a kékfestésről.
Minden régi technika érdekel, s pár évvel ezelőtt még sok időt fordítottam arra, hogy régi padlásokon járva begyűjtsek elfeledett meseszép tárgyakat, amikre a lányom ma már azt mondja, hogy "öreg" szaga van. :-)
A kékfestéshez is sikerült begyűjtenem egy dobozra való nyomódúcot. Legalábbis azt hiszem azok, mert alkalmazni még nem tudtam. Mivel több betű is megvan a készletben, de sajnos nem a hiánytalan az abc, gondoltam majd egy évben anyák napjára a gyerkőcökkel készítünk vele valamit.
De még mindig nem forta ki magát, mert hiába készítettem el hozzá egy festő párnát, nem tudtam megfelelően használni.
Ha valaki szívesen részt venne a Colettenél említett pályázaton, s igényt tartana rá, szívesen kölcsönadom.
S megmutatom egy pár darabját, sajnos egy kapkodó gyors fotózással. Ha valakit érdekel, szívesen lefotózom mind, s elküldöm email-ben.






Drága Márti küldött nekem egy díjat, amit meg sem érdemlek.
Még mindig elcsodálkozom nap, mint nap, hogy mennyi észveszejtően sok és szerteágazóan kreatív emberke van, akik meg is mutatják nekünk a blogjukon keresztül, hogy miket készítenek. Milyen mélyreható alapossággal és precizitással, és szépérzékkel megáldva készítenek el akár egy apró munkadarabot, akár egy hosszú hetek munkáját magába foglaló alkotást.
Le a kalappal előttük! Vannak akik munka mellett, s vannak akik a még több munkát igénylő apróságaik mellett szabadidejüket rááldozva alkotnak.
Nagyon szeretek köztetek lenni, nyitva tartani a szemem, s tanulni mindnyájatoktól.

S a függőségeim:
- új technikák kipróbálása,
- keresztszem ( a legújabb)
- a munkám- az iskola
- tánc, mert az mindig feldob
- az esti telefonálás barátosnémmal, akivel bár együtt dolgozunk, de minden este telefonon is beszélünk

S a fentiekből kiderül, hogy én számtalan meseszép és értékes blogot olvasok, s oly sokan kaptak már a díjból, s küldözhetném vissza nekik újra, mert nagyon megérdemlik. Közéjük tartozik: Mazsola, Csicsóné, Lilang, Barbi, Márti, Szentpyr, hogy a hozzám legközelebb állókat említsem.

4 megjegyzés:

Szentpyr írta...

Ezek a nyomódúcok, valami gyönyörűek!!! Teljesen oda vagyok tőlük, hogy neked milyen érzéked van a kincs gyűjtéshez;)!

És a kicsit lejjebb lévőkért köszönet:)!

(megkaptad a válaszom?)

unikat írta...

Meg, meg. Épp válaszolni akarok, de folyton rendszerhibát ír ki.
Holnap délelőtt lesz egy kis időm, s akkor majd hátha.
Köszi

Lilang írta...

Szépek ezek a minták. Tudtak a régiek....

dreschma írta...

Szia
Ezek a nyomódúcok nem eladóak véletlenül?

dreschma@gmail.com