2009. január 13., kedd

Biscornu

Elszállt minden amit ide beírtam, s most kezdem újra bepötyögni.
Szóval:
Kevés dolgot készítettem még xszemmel, s akadt aki kérésemre segítségemre sietett.
Tanító nénim Szentpyr lett. S az első lecke egy monokróm minta, vászonra, színátmenetes fonallal, s próbálkozzak belőle egy biscornut készíteni.

S hogy milyen drága tanítóm akadt, az látszik abból, hogy a kérdéseimre válaszolgatott, és segített.
Előbb nem tudtam mi is pontosan a biscornu, aztán pedig nem kaptam vásznat a városban.
Elkeseredtem, mert azokban a napokban nagyon akartam böködni.
S jött a csoda:
Én akartam meglepni, s tőle kaptam meglepit. Postán elküldött a Drága mindent, ami kellett a tűpárnámhoz.

Aznap későn értem haza, de mikor kibontottam a borítékot, nem tudtam örömömben összefogni a szám.
Azonnal mintákat kerestem, s éjjel egyre kihímeztem a főoldalt.
Annyira szép volt az a terrakotta szivárványos barna fonal, hogy ne nem tudtam abbahagyni a vele való munkát.

S Rita még mindig segített. Adott egy címet, amit az összeillesztésnél tudtam használni.
S ilyen lett a végeredmény:
Köszönöm Drága Rita!

Mondanám, hogy kérek még hogy ajánljatok még, hogy mi legyen a következő amit a sorban érdemes megtanulni, de ezek után nem merek.
Szakdolik esetében szokták a konzulensek azt mondani, hogy nagyon nagy újítást kevesen találnak ki. De mások gondolatait új szemszögből megvilágítva, "összeollózva" alkothatunk újat, s hozzátehetjük a magunk véleményét, stílusát.
Akkor most figyellek benneteket, próbálkozom, s hátha előbb-utóbb kialakul az én stílusom.




S miközben bepötyögtem látom, hogy egy újabb játék indult:
Edelweissnél próbálok szerencsét, ahol ezt a csodás karkötőt lehet megnyerni. Nézzetek be hozzá!

7 megjegyzés:

Szentpyr írta...

csoda szép lett:)))), ügyes vagy!!! nagyon szép mintát választottál és egyébként is, hurrá:))!

Márti írta...

Nagyon szép lett!!! Bármibe is fogsz gyönyörűséges a végeredmény!
És Rita Te egy Tündérkeresztanyu vagy!!!

unikat írta...

Drágák vagytok, köszönöm a biztatást. De az ötletadó- tanítómat illeti a dicséret. Tényleg tündér, s ezt nem győzöm elégszer elmondani.

Zsófi írta...

Hűűűha! Le a kalapppal, csudahelyes lett! Gratulálok! És Ritának puszi innen is:)

Lilang írta...

Ügyesen elkészítetted a tűtartót!

Melinda írta...

Első nekifutásra,csodaszép lett!Csak így tovább!
A hímzővásznak és aidák között tényleg óriási a különbség(én is nemrég tanultam és tapasztaltam meg).A Rita által beszerezhető fonalak,pedig maguk a csodák! Ha velük hímzek,alig várom,hogy alakuljon a minta,olyan gyönyörűek a színátmenetek!
Leírod nekem az emil címedet?

unikat írta...

Köszönöm, s mivel önbizalomhiányos vagyok, jól jött a biztatás.