2009. január 16., péntek

Alapanyagok


Tegnap végre eljutottam egy igazi keresztszemező boltba.
Totálisan kiakaszthattam az eladót, mert másfél óráig voltam bent (szerencsére csak én) s amit csak lehetett megfogtam, megnéztem, leszedtem, s csak kérdeztem kérdeztem.
Szegény még létrát is adott, hogy a felső sorban is nyugodtan túrkálhassak
Már tudom, láttam, megfoghattam hogy mi a különbség a pamut és lenvászon között. Az árakat is rögzítettem, már tudok viszonyítani, hogy máshol mennyiért tudom majd beszerezni.
Vettem azért pamutból is, lenvászonból is, hogy kipróbálhassam majd munka közben is, s no mert nincs itt nálunk egyikből sem. Ja és persze egy-két szivárványos fonalat, mert azt hiszem ez most nálam a favorit, s úgy megörültem, hogy a képzés helyén, ott a hobby boltban is találtam még jó pár színben

De vissza az Éva kézimunka bolthoz, mert teljesen oda és vissza lettem egy két mintától.
Sokáig vekengtem, hogy mit merjek megengedni most magamnak, s kalkuláltam, hogy legyen vászon is, hímzendő minta is, s ne is költsek túl sokat, mert már Ritától is rendeltem, s még akarok majd onnan is hamarosan.

A Dimensionsnak a Fleurs de Paris mintáját hoztam el.

De teljesen beleszerettem egy koszorúba, amin a négy évszaknak megfelelően vannak a virágok összefűzve. Ezt meg kell csinálnom, majd egyszer.
De elolvadtam a Lavender & Lace őszi és tavaszi angyalkáitól is, az áraitól pedig beájultam.

Hogy én mennyi mindent akarnék még! Jó, hogy nem láttam többet, mert nem győzném sorolni.

Aztán alig vártam hogy hazaérjek, nem bántam milyen késő van, s én milyen fáradt, azonnal kibontottam hogy megnézzem amit hoztam.
S lelombozódtam. A fonalak és az ábrán megadott jelek nincsenek párosítva. Hát ezzel jól el fogok majd szórakozni. Pedig annyira akartam még éjjel egy-kettőt beleölteni, de félek hogy így ma este sem lesz belőle semmi.
Pedig nagyobb kedvem lenne hozzá, mint felméréseket kiértékelni, fejlesztési terveket írni. így azonban jobban rá tudom venni magam, hogy előbb a munka.. :-(

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Megértem,hog nem tudtad otthagyni ezt a képet!Nekem is nagy szerelmem,csak a fekete változata:)
Kíváncsian várom a fázisfotókat!

Norvég Halász írta...

Ne aggódj, nem olyan nehéz szétválogatni a fonalakat! A Dim készletek már csak ilyenek, nekünk kell szétválogatni a szineket.
Az évszakos koszorú nekem is nagy kedvencem, majdnem azt hímeztem, de aztán a bogyós győzött.

Lilang írta...

Szép kis tervek.
:)

Nem csoda ha alig bírtál elszabadulni a boltból... annyi szépséget árulnak...

unikat írta...

Sajnos még csak a fonalszétválogatásig jutottam.. Fázisfotók? Hű, félek, soká lesznek még. :-(