2009. január 18., vasárnap

Naplóborító



Félév vége van az iskolában. Osztályozó konferenciák és naplózárások időszaka. S eszembe jutott, hogy bár nem most hanem a nyári szünetben készítettem, de ilyen apropó után megmutatom a naplóborítómat. A mintát egy régi Praktika mellékletben találtam. Több társával együtt szerepelt ott a katica páros és a darázs. A rovarokat egy tanulni vágyó mintakendőre ajánlották, s én mivel tanulni akartam, kiemeltem a két kis szereplőt, s alájuk helyeztem egy szintén ezen a lapon fellelhető szegélydíszt is, de már saját elrendezésben.


4 megjegyzés:

Márti írta...

Ez a napló nagyon klassz lett és milyen jól összehoztad a szegélyt a katicás mintával!!! Emlékszem is erre a mintára, nekem is tetszett...
Olyan szép!!!!

Lilang írta...

Klassz ez a vidám kis nyári képecske.

unikat írta...

Aranyosak vagytok. Köszönöm.

Zsófi írta...

Nálunk nem elvárt dolog, hogy a naplón kötés legyen, de én is mindig igyekszem szépet készíteni. Legutóbb egy PW-ös tulipános volt...kiváncsi vagyok, meglesz-e, ha visszamegyek tanítani.