2009. január 27., kedd

Film



Szentpyr kíváncsi volt, milyen filmeket szeretek.
Háááááát, sajnos szerintem csalódást okozok, mert a listámat végiggondolva, túl csöpögősnek találom. Én a saját szavaimmal élve a "szerelmetes" filmekért vagyok oda. De azokért nagyon! Egy film nekem akkor jó, ha igazán romantikus.
Aztán imádom a "táncizós" filmeket. Ez is saját elnevezés. De én így szeretem. S a táncot magát is nagyon!
Élvezettel nézem még mindig a szépen megkreált rajzfilmeket is, de a természetfilmekért is odavagyok, azokat viszont csak egyszer nézem meg.
Amit sosem, az a "félős" film. Már nem is kell mondanom, hogy ez is saját szóalkotás, de aki ismer már tudja, hogy nem kell itt horror film szintjéig eljutni, mert az én érzékeny lelkem kevesebbtől is fél már.
Ezért a lista, ami nem rangsor szerint való, csak először ezek jutottak eszembe.
- Első lovag. Nagyon sokszor láttam, imádom Sean Conneryt! Amiben Ő szerepel, annak jó filmnek kell lenni. Az igazi férfi, s nem érdekel hány éves.

- Micsoda nő. Ezt minden nyáron meg kell néznem.

- Szenvedélyek viharában. Nagyon eltalálták a magyarhangokat.

- Hölgyválasz. Táncizós, romantikus. Pár éve a kisbarátnőm a szülinapomra lepett meg azzal, hogy elvitt moziba s ott láttam először. A fél filmet végigsírtam a meghatottságtól. Nagyon jó volt!

- De jöhet a Sinbád is. Nagyon jó a szöveg, a zene!
De... s most jön a vallomás. Manapság már nagyon keveset nézek filmet. Vasalás közben azért kijár egy kis film, de inkább olvasok, ha tudok, s újabban egyre többet keresztszemezek. :-)

Márti és Mazsola, Ti meséltetek már a kedvenc filmjeitekről? Van kedvetek?

5 megjegyzés:

Szentpyr írta...

köszi:)!

...Micsoda nő, Szenvedélyek viharában, nekem is ott van;)!

unikat írta...

Én köszönöm!
Nekem pedig a Büszkeség és balítélet.
S könyvben is nagyon nagyon!

Márti írta...

Köszi és már meg is írtam a kis listámat! :)))

Zsófi írta...

Köszi, igyekszem hamar válaszolni:)

Zsófi írta...

És ha már játék, mesélsz a 2009-es terveidről nekünk?