2009. január 25., vasárnap

Még egyszer....


... s utoljára a tulipános ládikóról.
A hétvégén végre a tulajdonos kezébe került a ládikóm.
Mos már elárulhatom, hogy a huginak készítettem.
Lefényképeztem, a csomagkibontás pillanatát.
Úgy láttam tetszik neki!

S még:
Olyan jó, hogy miközben írok valakinek, láthatom magam előtt. Bár klassz, hogy Lilangot egy vörös démonnak, Cherry-t egy igéző tündének képzelem, de mégis a legjobb, hogy látom magam előtt ha írok Ritának, Zsófinak, Mártinak, és Csicsónénak is, ezért úgy döntöttem nem bújok el tovább, hanem felfedem magam. Annál is inkább mert sajnos vén vagyok, mint az országút, szebb sem leszek, hiába is várnék rá.


5 megjegyzés:

Márti írta...

Örülök!!!! :)))Jól tetted, hogy feltetted!!! :)

Szentpyr írta...

de jóóó:)!

Melinda írta...

Nem is vagy "vén"!!
Örülök,hogy láthatlak,de komolyan!

Zsófi írta...

Messze vagy az országúttól:)))!
Örülök, hogy láthatlak!

Lilang írta...

Öreg az aki annak érzi magát...
Kérek agy mail címet :)