2009. február 2., hétfő

Rózsa

Azt hittem tovább bírom, mert terveim szerint csak egy hét múlva, már készen szerettem volna megmutatni, ehelyett ahogy az utolsó öltést megtettem, szaladtam a fényképezőért.
Annyira meg akartam mutatni, hogy nézzétek el nekem a türelmetlenségem.
Egy rózsát öltögettem, s készen lett tegnap este.

.. de a színeit nem igazán találtam el. Túl közel álló színárnyalatokat választottam, s nem lett megfelelő, a leveleinek formájáról nem is beszélve.
Gondoltam majd ma délelőtt van másfél órám, s akkor szaladok s beszerzek valami szép rózsaszínt a meglévőekhez.
De addig is varrogassunk valamit. S bevillant, hogy mi lenne, ha kipróbálnánk az emlegetett minit, minden lukba, egy szállal. Aztán jöhet hozzá az új rózsaszín is.
Hát nem egy új rózsaszínt vettem, hanem többet, így nem egy mini lesz, hanem több is.
Az egész csak 3 centi.
De annyira tetszik, hogy nem tudtam kivárni, hogy elkészüljenek a színárnyalatok!
Hű, de jó volt öltögetni, s akarok még belőlük!
Örülök, hogy kipróbáltam!







6 megjegyzés:

Nina írta...

Ugye, milyen csodás miniben a hatása? :)

Isten éltessen sokáig így utólag is!

Márti írta...

Húúúú, de nagyon ügyes vagy!!!!
Most már tényleg újra meg kell próbálkoznom a minivel, mert annyira tetszik!!!!!

Unknown írta...

Gyönyörű.Ügyes vagy. ....Isten éltessen sokáig.Kívánom így ismeretlenül is : baliibi

Melinda írta...

Nagyon belelendültél,csodás lett!

unikat írta...

Köszönöm Nektek!
Nagyon élveztem, s ma este szeretnék a következőhöz is hozzákezdeni.

Örülök baliibi, hogy benéztél hozzám, de én is szívesen elnézelődnék nálad, csak nem találom hol. Segítesz?

S köszönöm a jókívánságokat is.

Lilang írta...

Nagyon szépek.
Mindkettő tetszik.
Szerintem rendesen látszanak a színárnyalatok az elsőn.
Aranyos az a picike a nagy mellett :)
Hány luk van egy centin?