2009. február 16., hétfő

Hajrá, hajrá!


Még a másik (kezdőblogomban) ígéretet tettem kis tanítványaimnak, akik közt több lelkes olvasója is van kis jegyzeteimnek, hogy aki valamilyen versenyen szép eredményt ér el, az bekerül ide, s hírül adjuk országnak-világnak, hogy kis osztályunkban milyen szuper kis gyerkőcök járnak.
Szerepeltek itt már a Bólyai- és az Ószőlői matekversenyesek, és rajzversenyeken indult gyerkőcök is.
S most péntekről van itt tartozásom. Az osztályomból négy kis gyerkőc mérettette meg magát a Curie matematika verseny területi döntőjén.
4 levelező verseny után hívták be a legjobbakat. S ők mind a négyen köztük voltak.
S a területi versenyen elhozta Réka a 3. helyezést, Dóri a negyediket, Kristóf az 5. és Oli a 6. helyezést.
S most nagyon szorítunk, mert az első öt helyezett gyerkőc munkáját beküldték az országos verseny előválogatójára. Hátha.... S már harmadik osztályban! Büszke vagyok rátok!
Így tovább!
S én pedig öltögettem. Nem szeretem dolog időre alkotni. Igazság szerint mindenféle kötöttség, beszabályozás gátat vett az alkotói vénámnak (alig vagyok nagyképű), de ez így van.
S most az idő a gátló tényező. De ettől függetlenül igyekszem pontosan és szépen...
Hétvégén lesz keresztleánykám 7. szülinapja, s akkorra készen kellene lenni ezzel a kis szütyővel. Pénztárcának szánom, de kezdek félni, hogy túl nagy lesz. Majd meglátjuk. A méhecske még hátravan, idő pedig kevés... ezért be is fejezem. :-)


3 megjegyzés:

Márti írta...

A gyerkőceid nagyon ügyesek, gratulálok nekik!!! :)
Tetszik az alakuló virágocska!!!

... és köszikösziköszi!!! A blogtanodádnak köszönhetően új hátteret választottam!!!! :)

Lilang írta...

Szép a színe a kis virágodnak :)
Drukkolok, hogy kész legyél vele időben :)

Zsófi írta...

Hajrá, hajrá, gratulálok!
és szépen formálódik a virágod:)