2009. február 10., kedd

Neszeszeres táska


Elkészült a neszeszeres táskám. Bevallom a táska összeállításához kértem segítséget, de ha egyszer lesz majd varrógépem, akkor ígérem elejétől a végéig magam készítem.

Ma kaptam kézhez, s akartam venni egy kis narancs színű bőrcsíkot a zsugorkás fityegőmhöz, de későn végeztem, s a bolt bezárt.
A fényképezést viszont azonnal meg kellett ejtenem, elvégre ez is első munka, mégpedig ilyen kis táskaként az első.
A hugi fogja kapni a névnapjára, s mivel ő nem olvassa a blogom, ezért már előtte meg tudom mutatni.

8 megjegyzés:

Márti írta...

Ez igen!!! Egyszerűen tökéletes, remek ajándék lesz!!!

Zsófi írta...

Hűűha! Nagyon szép ajándék lesz!

Norvég Halász írta...

Nagyon csini lett!

Hunszil írta...

Igen - kitaláltad :) Nagyon szép !

unikat írta...

Köszönöm lányok!

Márti írta...

Én drága?! Te DRÁGA!!!!!
Olyan jó érzés volt... köszönöm!

Szentpyr írta...

szééép:)!

Lilang írta...

Nagyon jóóóóóóóóóóóóó lett :)