2009. február 19., csütörtök

Apróságok

Tegnap az "én napom" volt. Megtartottam az első órát, s vonatoztam Pestre. S ott várt a Kánaán. Mindent újra megnézhettem, megfoghattam, kérdezhettem, s kaphattam válaszokat.
Az Éva keresztszemes boltban még mindig a vásznakhoz tartozó számokat próbálták a fejembe tölteni, még mindig több kevesebb eredménnyel. (Bár most szerintem az eladó nem állt a helyzet magaslatán.)
Nyálcsorgatás, egy icipici fonalvásárlás, mert most többet nem engedhetek meg magamnak.
Aztán irány a Hobby-művész bolt, ahol havonta egyszer kézműveskekünk. S mivel nem engedhetek meg magamnak most vásárolgatás, vettem szalagokat, pici kütyüket, bojtokat, virágokat, s megint szalagokat, s még szalagokat, mert ott vannak szerintem a legszebb és legváltozatosabb szalagok, zsinórok, s már megint nem tartottam meg, amit megfogadtam.
De lehet ezeknek ellenállni?
A képen egy scrapbooking készlet elemei vannak, amelyekkel szerintem tudok majd keresztszemes munkákat is díszíteni.


S persze kézműveskedtünk. Dekorgumiból már húsvéti kosárdíszt készítettünk.
Valamint képeslapot is gyártottunk.
S persze oda és vissza a vonaton végig böködtem. Nagyrészt kész a hétvégi meglepi, még este vár egy kis kontúrozás, díszítés, s holnap lehet varrni.

2 megjegyzés:

Márti írta...

Ó milyen szuper dolgokat vettél!!! Én is imádok ilyen helyekre járni! :)))
A nyuszik is nagyon ötletesek ám, tetszenek!!!

Szentpyr írta...

dejóók, dejóók! kár, hogy kicsiben töltöd fel a képeket, így rákattintva nem lehet gyönyörködni a finom részletekben;), ezt főleg a hímzéseidnél sajnálom, bár most is mazsoláztam volna még;)!