2009. február 1., vasárnap

Meglepi


Most engedjétek meg, hogy különleges bejegyzést tegyek. Olyat, amiben kevés szó esik kézműves dolgokról. De olyat, amelyet az ember szerintem csak egyszer él át életében, s mely nem másról mint a szeretetről szól csak.
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy engem oly sokan szeretnek. S nem csak szeretnek, hanem rendkívül figyelmesek és odaadóak is.
Elsősorban a férjecském, s a legjobb barátném, Juditka.

S akkor most mesélek.
Tegnap este a konyhaasztalnál üldögélve mi mást csinálnék, mint keresztszemezek, mikor egyszer csak egy nagy kiáltást hallok, hogy: Boldog szülinapot! (pár nap múlva fogom hivatalosan is ünnepelni)
Aztán ének, s emberkék jönnek be a konyhámba....
... s csak jönnek, és jönnek, és énekelnek. Szám szerint huszonöten.
Azt sem tudtam hol vagyok, s csak néztem, hogy még kit látok meg, még kijön, s ennyi ember!!!


Remegett a kezem, s zavaromban, még felállni is elfelejttem, csak ültem, s bazsalyogtam ezerrel.
Ők meg csak pakolták teli az asztalt finomságokkal, meglepikkel, virágokkal.

Hihetetlen jó érzés volt.

Aztán azt sem tudtam, hogy mihez kapjak, hová szaladjak, s csak nyugtatgattak, hogy minden ki van már találva, megszervezve, nyugodjak meg, s élvezzem ezt az estét.

Persze volt ajándékbontás....
(mondanom sem kell, hogy nem egy meglepi volt keresztszemezéssel kapcsolatos -s ezzel adtam fel a drága barátnémnak az alig pár napos szervezés során a legnagyobb feladatot, mert ugye nálunk.... de erről már írtam)




...csodaszép ékszereket aggattak rám...

... s igen, egy gyönyörű torta.
S rajta a legutolsó keresztszemezős "alkotásom". A gyertyák számáról megjegyzéseket nem kérek, mert tegnap kaptam már belőle jó eleget. :-)
Igen, igen, tudom, már nem férte körbe a tortát egy sorban, bizony bele kellett kezdeni imitt-amott új sorokba.
De ki bánja!


S persze a kedvemért volt tánci, (mert anélkül saját magam szemszögéből)nem igazi buli a buli.
Aztán játék, mert imádok játszani. S mikor elpilledtünk, akkor nagy beszélgetés, nevetések.
Hajnal háromig tartó, életem legszebb szülinapi bulija volt.




Köszönöm nektek, drága barátaim, kollégáim, szomszédaim!
Köszönöm Bandi és köszönöm Juditka. ( na ez a két sor már könnyes szemmel íródott)


8 megjegyzés:

Márti írta...

... de jó!!!

Isten éltessen!!!

Vállalkozásom megszűnt írta...

Hát ez aztán tényleg nagy és jól sikerült meglepetés volt.A torta különösen tetszett!

Szentpyr írta...

Ez hatalmas élmény lehetett:)! Isten éltessen:))!!!!!

Lilang írta...

Boldog szülinapot!!!!!!
Jó az ha az embert ilyen szerető családtagok és barátok veszik körül..

unikat írta...

Köszönöm a jókívánságokat!

Borsó írta...

Isten éltessen sokáig szeretteiddel együtt! :-)
S még sok ily kellemes estét/éjszakát!

unikat írta...

Örülök Borsó, hogy benéztél hozzám, s köszönöm a jókívánságot!
Én hol találhatlak meg?

Zsuzska írta...

Utólag is Isten éltessen sokáig!!Még nagyon sok ilyen, és hasonló boldog születés napot kívánok!!
Csajbókné Zsuzsa