2011. február 10., csütörtök

Sokadszorra...

...készítettem el ezt a kis mintát, s abból egy ollóőrt.
Többen megdicsértétek már, legutoljára Mánya barátosném. 
Ezért gondoltam, hogy meglepem vele. 


Hogy egy kicsit más legyen, mint a többi, most organza szalagot fodroztam a szélére.

 Bízom benne, hogy sikerült örömet szereznem vele. 


A minta a már ismert Keslyn's Grandma Pitty-Poo egy piciny részlete. 
Általában nem jellemző rám, de bizony ennél a mintánál a fonalak számát nem rögzítettem, s most bizony napok alatt sem sikerült kisilabizálni mikor melyiket használhattam. 
Ne haragudj, kedves Boglárka, de csak ennyire futotta.

A fenti képen a kis rózsáknál tuti, hogy ezek a színek benne voltak:
DMC 3726, 3802....
Na, ezt pontosan feljegyeztem, mert itt fáradt rózsaszín volt a domináns:
DMC 3726, 3052, és 3051Anchor 387, 968, 1017, DMC 523 

 S az utolsó fotók a legelső darabokról készültek, talán itt is teljes a lista.

 Anchor: 262, 266, 894, DMC: 970, 225, 972

De általában szemre válogattam ezeknél az ollóőröknél a fonalakat. 



Bár igazán szép számmal jelentkeztetek a játékomra, (szám fülig is ér miatta) de akinek kedve van, s még nem tette volna meg, febr.18-ig az előző bejegyzésnél szerencsét próbálhat.

20 megjegyzés:

flamingo írta...

stitches just beautiful:)

Mánya írta...

Sikerült, bizony! Nagy-nagy örömet! :) Az ollócskám pedig végtelenül büszkén feszít az új díszével :D

Tatkis írta...

Such a beautiful rose fob! And the box is fantastic!

Best wishes,
Tatyana

Sandra Salinas írta...

egyszerűen gyönyörű

Jucus írta...

Jajj, annyira édes kis romantikus darab!

Unknown írta...

Csak ámulok: micsoda gyönyörü dolgok! Kb 2 hónapja én is elkezdtem újra xszemezni. Egyiptomban élek 4.éve. Itt sajnos nem sok mindent és nem minöségi dolgokat lehet kapni. Szeretnék segítséget kérni: hol lehet ilyen szép mintákhoz jutni? Egy hónap múlva barátnömmel tudok csomagot küldetni, beszereztetném vele.
Elérhetöségem : moham@vipmail.hu
Köszönöm az esetleges választ.
Amira

Magdi írta...

Bármit is készítesz, engem mindig elvarázsol!

alena_ írta...

Beautiful work

IrLik írta...

Very nice! Color pink! Beauty!

Misborda2 írta...

Hello! hows a munkát mindig látványos, és kiváló ízű. Ölelést, és a Happy Day, Laura.

Кира írta...

Very nice! Beauty!

Dorka írta...

Annyira, de annyira gyönyörű!

Unknown írta...

fantastci, brautiful, very good !
Pat

aniko66 írta...

Szépségesek, ízlésesek! :) De az nekem még mindig talány, hogy tudjátok a pici darabot nemhogy összevarrni, de még fodrot is rá....

Tamaravvo írta...

Aranyos kis dolgokat. Rossz koporsót.

Melinda írta...

Ohhh,de szépek! És ott az én kis kincsem is:)
Marcsi,azt hiszem ezt már tökélyre fejlesztetted!:)

Azalée írta...

tes broderies sont très très belles bravo
bises d'Azalée

ИрэнА írta...

Невероятно красиво!

Varga Györgyi írta...

nagyon-nagyon-nagyon szép! Véletlenül találtalak, de sokaknak ajánllak, hadd gyönyörködjenek ők is!

Zsófi írta...

Mindig örülök, ha kihímzed, akkor látom, megbizonyosodom újra és újra, hogy jó helyre küldtem:) Szép lett minden nagyon, a kis medáljaid is! puszi