2011. február 13., vasárnap

Láncok

 Mikor Nina blogján megláttam a szépséges láncot, azonnal tűt és vásznat ragadtam. Na én olyan csodára nem vagyok még képes, mint ő együttműködésben az ismerősével, de ki kellett, hogy próbáljam. 

 Elővettem Angélától régen kapott vereteket, s ezt találtam a legalkalmasabbnak.
A hímzett rész 2,2* 1, 7 cm-es darabka. 
40-es vászonra tekergettem a fonalakat, öltöttem a csomókat, leveleket. 
Fonalból Nina két csodaszép színét kellett kipróbálnom. Az új Eggplant és Beetroot valami fantasztikusan szép színűre sikeredett, s zöld levélkéknek pedig az Atalie Micoculier színt használtam, s a kis csomók is ugyanezen szín lilás részéből varázsolódtak elő.
Középre egy pici csili-vili Mill-hill gyöngy került.

Most dupla kartont használtam s nem tömtem alá bélésanyagot.


De én két láncot szerettem volna, veretem csak egy volt. Hát mentem Angélához. (no nem csak emiatt, de kapóra jött)
Nála járni mindig egy csoda. 
A pogácsája eszméletlenül finom volt, a virágai csodásak, s mindig felfedezek valami újat, amitől beájulok.
 Most pl. ezt a tálcát. Hát itt kellett folytatnom a fotózást!


 Gyorsan felragasztottuk a másik veretre is az előkészített pinkeep-et, majd a bőr láncosra még Angéla odacsempészett egy kis fém zárókát. Bűvös dobozkáiból mindig előkerül pont az a hiányzó kis apróság, ami Marcsikának kell. De jó is nekem!



35 megjegyzés:

Аня írta...

очень элегантно!

Аня írta...

очень элегантно!

flamingo írta...

very lovely:)

Mák írta...

Nagyon széééép minden!

Ányi írta...

Hú, ez gyönyörű lett! Szerintem nekem is ki kell próbálnom... :)

Nina írta...

Gyönyörűek!! Nem is tudok mást mondani :) Olyan ügyes vagy!!

N. Adri írta...

Nagyon szépek lettek. Nem tudod véletlenül, hogy ilyen vereteket lehet kapni valahol?

Bebi írta...

Gyönyörűek!

Andulka írta...

Ez álomszép lett!

Melinda írta...

Ohh,de gyönyörű lett mindkettő Marcsi!!Nagyon ügyes vagy!:)))

mariah írta...

Gyönyörű lett mindkettő !!

MariaVladi írta...

So lovely! It's perfect!

alena_ írta...

Amazingly))))

albirginia írta...

Unas manos maravillosas!!!

Szilvi írta...

Ó de szívesen hordanék én is ilyet,fantasztikusan szép lett!

estanis-artes írta...

VERY BEATIFUL!
Kisses

Michelle S. írta...

Beautiful! Great job and a wonderful idea!
Hugs,
Michelle

IrLik írta...

Very nice and elegant! JOY!

unikat írta...

Köszönöm a kedves szavakat!
Thank you for your kind words!

Adri!
Sajnos nem tudok veretekben segíteni, nekem van egy drága barátnőm, de ilyenre még egyre nem hiszem, hogy bárki szert tehetne.
Boltokban nem láttam még ilyeneket, s ő is külföldről hozatja, nagy tételben.

Ledana írta...

very nice! :)

Névtelen írta...

De gyönyörű lett!!

cerato írta...

So lovely!!
Hugs

Rita írta...

Csodaszépek! Nagyon-nagyon...

Пенелопа írta...

Красиво.. Стильно..

Zlata írta...

Как романтично! Замечательные украшения! Браво!!!

Mandala írta...

Fantasztikus, gyönyörű, bámulatosan szép!

Főkolomp írta...

Tényleg nagyon jó neked!!!!

erzsibözsi írta...

a gondolatomat találtad ki,én medál alapban gondolkoztam, de ez még szebb ezt szeretném következőleg

N. Adri írta...

Köszönöm azért. Én neten rákerestem, egyetlen kreatív hobbi bolt webáruházában láttam ovális formájú veretet. Lehet, hogy rendelek párat, megnézem, hogy alkalmas lenne -e rá. Remélem, nem baj, ha az ötletet lenyúlom, de annyira tetszik, hogy muszáj magamnak készíteni egyet legalább. :-)

Кира írta...

Очень необычно и красиво!

Edige írta...

Csodásak lettek!

Monessa írta...

Szuper lett!:)

Jutka írta...

De szép!
Nagyon kívánatos:)

Barbi írta...

Hú, de szuper medálok!

Tatkis írta...

Such beautiful brooches! Great work!
Best wishes,
Tatyana