2011. február 15., kedd

Barka


 Talán nagyjából egy éve Dovilé blogján láttam meg ezt a kis barkakoszorút, s akkor nagyon irigyeltem, hogy elkészítette. Most egy gyors meglepire volt szükségem, így a hétvégén összeállítottam, s ma oda is adtam.

 28 ct-os lenvászonra hímeztem Anchor fonalakkal (1, 275, 266, 262, 367, 379)

Én kulcstartónak szántam, a gazdája majd eldönti, hogy annak használja-e.
 De én is kaptam meglepit, amit nem mutattam még.
Angéla barátnőm lepett meg egy csodaszép terítővel, s egy kincses-dobozzal. Magamnak valahogy sosem sikerül készítenem, így hát ő csinált nekem egyet. 
S milyen ötletes a kép! S a finom részletek. Nézegessétek!







 S ne feledjétek, még pár napig lehet jelentkezni a játékomra.


17 megjegyzés:

Кузьмина Мария írta...

красота!!!!!!!!!!!!!!!

Mánya írta...

Annyira finomka és kedves a barkás szívecske!!! Az ajándékaid pedig mesések, gratulálok hozzájuk Neked és Angéla barátnődnek is! :)

Kat írta...

It's marvelous! Like spring has come!

Barbi írta...

Milyen gyönyörű fotók! Nagyon kedves, szép lett a szívecske! :D

Zlata írta...

Какое красивое весенее сердечко! Супер!!!

Unknown írta...

Kedves és szép ajándék a "kulcstartó".Az ajándékba kapott dobozka "CSÚCS"!Igen kivételesen ügyes a készítője.

Andulka írta...

Gyönyörű mindkettő, a kulcstartó és az ajándék dobozkád is!

mariah írta...

Nagyon szépséges amit készítettél szívecskét, és a doboz is csodaszép.
Mindketten nagyon ügyesek vagytok.

gromine írta...

Nagyon szép ajándékok készültek, amit adtál és amit kaptál..

Jucus írta...

Nagyon helyes a kis barkásod és a doboz is milyen szuper ötlet ezzel a képpel! Tényleg jó nézegetni!

alena_ írta...

very beautiful heart)))

Ledana írta...

Fantastic! The heart is so cute and the box is absolutely gorgeous!

Tamaravvo írta...

Все очень понравилось и сердечко и коробочка!

unikat írta...

Thank you for the kind words with Angela!

unikat írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm az elismerő szavakat, Angéla nevében is.

Dorka írta...

Csodaszépek! Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezeket a szépségeket!

Dorka

Ecka írta...

Nagyon bájos "jószág", igazi tavaszhozó ajándék!