2011. február 19., szombat

Most az én kényeztetésemre

 Leki játékán nagy nagy örömömre, sikerült a három nyertes közé kerülnöm.
Én nem tudom a többiek mit nyertek, mert csak részleteket láthattunk a meglepikből, én aztán pazar csomagot kaptam.

 Mivel többször hangoztattam már, hogy varrni nem tudok, ámulattal csodálom mi minden kerekedhet ki egy kis vászonnal díszített szövetből. 
A kis szütyő és tűtartó teljesen elbűvölt. 
A pálcikás dísz, pedig annyira ötletes, hogy csak a számat tátottam. 
S még csokoládé, füzet és szépséges üdvözlőkártya is volt a csomagban. 





 Nagyon örülök Leki az ajándékaidnak, szívből köszönöm őket. 


 A héten Ninával találkoztam, s lelket simogató érzés volt azt a sok szépséges festett vásznat látni. 
Hát kellett nekem is vásárolnom belőle.


11 megjegyzés:

Mánya írta...

Annyira örülök Neked!!! Mesés dolgokat nyertél! És az új lenvásznaid is gyönyörűek :)

gromine írta...

Gratulálok a nyereményedhez !

Nina írta...

Veled örülök :) Tényleg klassz ajándékok :) Gratulálok!

Listochek írta...

Очень красивые подарки!!!

Magdi írta...

Gratulálok én is! A kézzel festett vásznak gyönyörűek, mi szépség készül belőlük?

Leki-Rita írta...

Sok szeretettel :)
Gyönyörűek a vásznak, mi készül belőle van már terved?

Пенелопа írta...

Да, подарки хороши... И все в одном стиле.. Все подобрано замечательно.. Прекрасно исполнено

Judit írta...

Szép ajándékok, gyönyörű vásznak! :)

Timi írta...

Sok szeretettel gratulálok én is a nyereményedhez! Tudom, hogy mindegyik sok-sok szeretettel készült...:o)

Monessa írta...

Csodálatos ajándékok! Gratulálok!:)

Névtelen írta...

Gratulálok a nyereményedhez!! Leki gyönyörű ajándékokat készített.
A vásznak... csodásak....