2009. május 26., kedd

Utolsó pillanatban...





... ilyenkor szoktátok mondani, hogy ta-da-da-dam? Majdnem kész vagyok. Éjjelre-hajnalra még maradt egy kis kontúr és öt nevecske, de kimostam, s holnap viszem a keretezőhöz. Köszönöm a 7 heti biztatást, mert bizony nagyon sokszor nagyon kellett, főleg a rózsánál, mikor nagyon magam alatt voltam, de lám a segítségetekkel sikerült. Évinek és Anikónak pedig a betűknél nyújtott segítségért sok puszi.
A nevek azonos színnel a közös gyökerek miatt, de különböző betűtípussal az egyéniségek miatt. Középen a négy unoka lesz, s a koszorún kívül a gyerekek.

Most már csak azért kell izgulnom, hogy mennyire jól választottam a keretet, mert bizony ebben is abszolúte kezdő vagyok.

27 megjegyzés:

Judit írta...

Szia!
Már rég óta szorítok neked, és most annyira örülök, hogy elkészülsz vele időben! Szerintem nagyon szép lett, biztos nagy meglepetés lesz! :)

Szilvi írta...

Gratulálok ehhez a hatalmas munkához!
Gyönyörű lett!Tudtam, hogy elkészülsz vele, én is szurkoltam.

Melinda írta...

Gyönyörű szép lett!!! Örülök, hogy elkészültél vele időben. Nagyon kíváncsi vagyok a keretre és természetesen arra, hogy mit szól majd hozzá a megajándékozott.:)

Edit írta...

Gyönyörű lett!!!! És micsoda hatalmas munka!

Névtelen írta...

Hát mégis összeért a koszorú!!! De jó! Nagyon szép lett, anyukád biztos nagyon fog örülni ennek a gyönyörű munkának.

Zsófi írta...

Egy pillanatig sincs kétségem afelől, hogy tökéletes keretre esik a választásod.:)
Nagyon tetszik, amiket-ahogy belegondoltál a nevekbe. Édesanyád nagyon büszke lehet majd rád! :)

csutkailda írta...

Csodálatos!!!
Az elképzelés, a szándék, a kivitelezés ......minden együttt!!!:)))

Nina írta...

Ez bámulatos teljesítmény, ugye tudod? LE a kalappal! Csodaszép lett!
Kerettel ne aggódj, ha keretezőhöz viszed, segíteni fog :)

Szentpyr írta...

Marcsi ez grandiózus!!!! Fantasztikus munka és benne szíved, lelked, ez süt róla! Nagyon szép gondolat a nevekkel való játék... húú de várom már keretezve!!! Ki fog jobban könnyezni anyukád, vagy te, kedves Marcsi?:)

Monika írta...

Csak ámulok!!!!!!!!!!!Fantasztikus!

Dora írta...

Ez gyönyörűséges, meseszépséges :) Nagyon tetszik!

Judilla írta...

Ez gyönyörűűűűű!!!
Hatalmas munka, de a végeredményt látva megérte a kitartás. Gratulálok!:D

Márti írta...

Marcsi! Gyönyörű lett!!! Tudtam, hogy elkészülsz vele... le a kalappal előtted - persze nem először és nem is utoljára! :)

Én is nagyon várom keretezve is!

Melinda írta...

Marcsi nehezen találok szavakat,főleg már ennyi dicséret után!!
Csodaszéép lett!!
Gratulálok a kitartásodért, türelmedért!
Kíváncsian várom a keretet és anyukád örömét!

Dorka írta...

Hát ez valami... Csodálatos!
Nagyon ügyes vagy! Gratulálok!

KicsiKató írta...

Meseszép... És nagyon gyorsan haladtál vele, ügyes vagy:)

evikusz írta...

Wow!!!!

Nagyon nagy vagy! Úgy örülök, hogy elkészültél! :D
Ez bíztatást jelent nekem is, hogy el fogok készülni az esküvős képemmel :)
Sokszor gondoltam ám rád, amikor eldöntöttem, hogy ezt választom. "Vajon hol tarthatsz most?"

Csuda szép lett! És az ötlet, hogy a gyerekek és az unokák nevei vannak a koszorú körül... Szuper!
Anyukád három napig sírni fog a gyönyörűségtől :)

Lilang írta...

Jó lett :)
Tetszenek a betűtípusok.
Ügyes vagy! :)

Edige írta...

Akármilyen keretbe is kerül, biztosan csodás lesz!

Szegedi lány írta...

Meseszép ez a koszorú! Fantasztikus a teljesítményed, hogy elkészültél vele időre! Nagyon szurkoltam én is. Minden elismerésem!
Anyukád biztosan nagyon fog neki örülni. És az emlékdobozka hozzá...

unikat írta...

Köszönöm én is és a koszorúm is a sok kedves kommentet.

dviki írta...

Marcsi, nagyon, nagyon....de ezt már úgyis tudod, mert jó páran leírták előttem!!! ;)))))))))

xenasi írta...

ez valami meseszép :DDD
gyönyörű lett :))

jutka írta...

Gratulálok! Gyönyörű lett! Csak simételni tudnám a többieket ...

Miaanya írta...

Én már nem is tudom mit írjak......
tényleg attól ennyire meseszép ez a kép mert látni benne a szeretetedet:) Gratulálok!
Én is kíváncsian várom a keretet;)

Mademoiselle írta...

Azta! A második képen olyan mintha a koszorú térben kiemelkedne! Óriási munka lehetett, gratulálok :-)

Norvég Halász írta...

Húha, elakadt a lélegzetem! Nagyon ügyes vagy, hogy sikerült a csodás koszorúddal időben elkészülnöd, márpedig én aztán tudom, milyen nagy munka egy ilyet megcsinálni! :) Gyönyörű lett úgy, ahogy van, nevekkel, paszival, kerettel együtt, anyukád biztos nagyon fog neki örülni!