2009. május 12., kedd

Meglepi



Az elmúlt hét és hétvége sajnos nem kedvezett a hímzésemnek.
Szinte folyton a pályázattal kellett foglalkoznom, de ma végre postára kerül.
Kerékpározást ösztönző 10 hónapos projekt szakmai felelőse voltam a team-munkában.
Még sosem írtam ekkora mélységű, ilyen volumenű pályázatot. Ha sikerülne nyernünk, akkor 10 millió ütné a suli markát, s az a rengeteg program a gyermeknek...!
Aztán a hétvégét a szüleimnél töltöttük, ahol persze nem öltögethettem.

Aztán vasárnapra begyulladt a torkom, így két nap pihenőre ma és holnap itthon maradtam.
(Csütörtökön már újabb fontos dolog, de majd mutatom azt is.)
S ma csak hímzés, pihi, és....

...összegyűjtöttem a tervezett fotókat, s elvittem Angélához. Ő fogja a képekkel az anyu egyik meglepi dobozát kidíszíteni. Láttam már Angi munkáit, de most, hogy nála jártam....
A lakása egy kincsesbarlang! Ennyi szépséget! A papírok, a dobozok, az albumok, a képek, a szalagok, a csipkék! Csak kapkodtam a fejem. S előkerültek a kütyük, a charmok. Azt hittem elájulok! S Angéla csak belemarkolt s a kezem nyomott egy maroknyit ajándékba. Van még ilyen ember a Földön? Először lát, s ekkora meglepit ad nekem!
S itthon a fotózáskor jutott eszembe, hogy még a Ritától vásárolt kis díszeket sem mutattam meg.
Azért a képen látszik, hogy azok apróbbak, s nem oly testesek, de az újak is eszméletlenül szépek.
S ha láttátok volna még a többit! S hány és hány doboz rekeszkéje volt velük teli!





S igen, azért ma böködtem rendületlenül, s holnap is folytatom.
Keret már kiválasztva, megrendelve a paszpartu( krémszín, és zöld- fehér maggal), csak most már nekem kell haladnom.
Megyek is vissza varrogatni. :-)

13 megjegyzés:

dviki írta...

A pályázathoz sok sikert (vagy inkább kéz és lábtörést? ;) ), a charmoknak én is nagyon örültem volna (nekem még nincs), a koszorú pedig gyönyörűséges!!! :)))
Nagyon-nagyon haladsz vele!Annyira várom már, hogy kész pompájában is láthassam (bekeretezve), mintha az én leendő ajándékom készülne! :D

Névtelen írta...

Én is sok sikert kívánok a pályázathoz! Örülök, hogy ilyen jól állsz a hímzésekkel a bigyókákért (charm) pedig irigyellek, nekem egy sincs.

Melinda írta...

Gyönyörűen alakul a hímzésed!:)

Márti írta...

Marcsi! Ez a koszorú... hát valami gyönyörűség, nagyon szép lesz!!! és szuper apróságokat kaptál!!!!

Szentpyr írta...

ez a koszorú pompázatos! nagyon nagy volumenű munka és olyan szép, hogy ezt édesanyádnak készíted!

unikat írta...

Olyan Drágák vagytok!
Köszönöm!
Mondanám Viki, hogy amiért ilyen kedveseket írsz, szívesen készítek neked is egyet, de ha befejezem, valami kisebbeket akarok majd egy ideig hímezgetni.
Rita!
Annyit gondoltam a napokban arra, hogy milyen lesz, mikor átadom. Biztos potyognak majd a könnyeim. Még a gondolattól is könnybe lábad a szemem.
S épp az imént találtam meg a dobozkához is a megfelelő verset, s már azon is jót pityeregtem.
Nagyon készülök, csak el is készüljön minden időre.
Köszönöm nektek a biztatást, amire nagy szükségem is van.

dviki írta...

Marcsi, drága vagy,de minden hátsó szándék nélkül mondtam! ;)))
Ilyen nagyot még én sem hímeztem, de meg tudlak érteni, hogy ezután egy darabig "nem vágod nagy fába a fejszédet". ;) Aztán kitudja? :DDD

Dorka írta...

Nagyon ügyes vagy, bámulatosan haladsz!

Nina írta...

Milyen jól haladsz a hímzéseddel :) Már látszik, mennyire klassz és szé plesz készen ;)

Annyira jók ezek a charme-ok!! Imádom én is az ilyen kütyüket ;))

evikusz írta...

Jujj, de jó, már majdnem körbe értél :)

Szurkolok, hogy a pályázattal nyerjetek!

unikat írta...

Tudom Viki, de olyan aranyosakat írsz, hogy megtenném kisebbel szívesen.
Nina! Azért a te charme készleted utolérhetetlen.
S ismét köszönöm mindenkinek a kedves szavakat.

Zsófi írta...

Szia Marcsi, szuperül haladsz! Csak ámulok! Ezt a koszorút hímeni, le a kalappal:)))) Szurkolok továbbra is: hímzéshez is, pályázathoz is!!!!

Zsófi írta...

Te lány, te lány... mit csinálnál, ha lenne időd:)))?
Nagyon-nagyon köszönöm!!!!