2009. május 29., péntek

:-(


Remélem Angélát, (a doboz készítőjét) nem bántom meg, de kicsit belekontárkodtam a művébe.
A zárókapocs alatt volt egy kis üres fémkeret, mintha a régi dobozból az idő vasfoga kirágta volna a benne őrzött kincset.
Szép volt úgy is, de én belehímeztem egy apróságot.

Először azonban az itthon fellelhető vásznak nem voltak megfelelőek, idő kevés, így bár nem terveztem, hogy most kipróbálom, mégis a kényszer hozta, hogy festettem.
Fekete teával.
Igazán jó móka volt, nagyon élveztem.
A fotón a lonc egyik oldalán az eredeti vászon, a másikon már festve látható.
Nekem nagyon tetszik, hogy így most megöregítettem.
Köszönöm Nina a segítséget!!!

Aztán azt tudtam, hogy valami barnás apró virágot akarok, s találtam egy pici rózsaszálat. Gyorsan színválogatás, rövid öltögetés, karton, bélésanyag, ragasztó, egy kis fonalsodrás, mert zsínórért sem volt már idő futkározni, s kész a fémkeret régies, de új dísze.



S most szaladok a keretezőhöz.



Akármit is mondtok, nem vagyok elégedett a kerettel.
A férjem vígasztal, hogy jó ez, de annyira vártam, s most már nincs kedvem fotózni sem, írni se nagyon róla.
A paszpartu zöld színében biztos voltam, de én szélesebbre hagytam volna a belső paszit, s a keret nem tetszik. Azt mondták, ez lesz a jó, s nem is nagyon válogattunk abban.
El vagyok szontyolodva.

Lehiggadtam, s idebent is lefotóztam.
Most már ilyen, és kész, legközelebb jobb lesz.

14 megjegyzés:

Nina írta...

Ez a doboz annyira klassz lett, Anyukád szerintem teljesen meg lesz hatva (ő kapja, ugye?)
A képed is fantasztikus!
Én nem a paszit bántanám, hanem egy vaskosabb keretet tettem volna rá, ami még jobban hangsúlyos - DE ez így is remekmű! Ne aggódj, Anyukád odáig lesz!

Dora írta...

Nekem tetszik a keret! Szerintem tökre passzol hozzá. Az a lényeg, hogy jó az összképe! Szerintem ez számít.
Nagyon kiváncsi leszek milyen sikert aratsz vele :)

unikat írta...

Nina!
Igen, főleg a keret nem tetszik. De ha most kellene megmondanom, hogy akkor melyik, lehet, hogy most is tanácstalan lennék. Annyira biztos volt benne az eladó, hogy ez kell, hogy nem vitatkoztam.
Idővel majd ebbe is talán belejövök.

S igen, anyukám kapja holnap a 60. szülinapján.

Köszönöm neked és Dora neked is!

Márti írta...

Marcsi ez a dobozka és ez A kép... húúúú, de jó Anyukádnak ... nagyon oda lesz (Tőled)!!!
Nagyon szép, örömteli hétvégét Nektek!!!!

Miaanya írta...

Szerintem fantasztikus lett:)
Még mindig megborzongok ha erre a képre nézek, annyira imádom:))))))))
A pici rózsa pedig nagyon jó ötlet volt.
Kíváncsian várom a reakciót:)
És persze BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT anyukádnak:)
(de ezekkel az ajándékokkal ez tuti:))

Edige írta...

A képet nézve nekem is az volt az első gondolatom, hogy szélesebbre kellett volna hagyni a zöld paszit. A keret amúgy nem rossz hozzá, talán én ennyire világosat nem választottam volna.
Ennek ellenére biztos lehetsz a sikerben!

jutka írta...

Anyukád a szívével látja majd, onnan nézve pedig tökéletes úgy ahogy van!

Melinda írta...

A doboz eszméletlen szép lett!
A kép is gyönyörű, nekem a kerettel van egy kis "bajom": szélesebbet, sötétebbet választottam volna, DE így is álomszép lett, úgyhogy ezen ne keseregj! Anyukád biztos, hogy nagyon boldog lesz! :)

Névtelen írta...

Boldog születésnapot anyukádnak!
Fantasztikusak az ajándékok!Én nem tudom, milyen keretet választottam volna, én se nagyon értek hozzá - inkább a férjem - , de én úgy ahogy van , boldogan kiakasztanám a falra... Édesanyád nagyon meg lesz lesz hatódva...
Szia!Manka

Zsófi írta...

Isten éltesse anyukádat! Az ajándékok pedig csodaszépek! Benne a szíved-lelked, mindaz amit ő adott neked...
és ez a fénykép... (mostanában én is többször festettem már teával...már vmi fűszert is ki szeretnék próbálni)

Szentpyr írta...

...szerintem kimondottan szép ez a keret hozzá. Direkt jó, hogy nem próbál konkurálni a képpel, Egyszerűen , ünnepi és elegáns.

csodás gondolat volt a kis rózsa...és az egész egyáltalán:)...

remélem gyönyörű napotok volt!!!

elina írta...

Na most szeretnek a te anyukad lenni:-))))a doboz hihetetlen...a kep csodas...anyukad biztos nagyon boldog lesz!!!

Szentpyr írta...

mesélj!!!!

evikusz írta...

Na, hát ilyen lett :)

Gyönyörű!!!

Az előttem szólók már úgyis agyon dicsérték, úgyhogy most ennél több nem is kell.