2009. május 17., vasárnap

Gála






Péntek este volt iskolánkban a tanév végi gála. Az osztályom szinte mindig valamilyen népies szokásjátékot vagy néptáncot ad elő ilyenkor. Idén egy dunántúli ugróst mutattunk be, melynek koreografálásában Karcsi bácsi, (aki a Tisza táncegyüttes tagja) segített. A fellépésre megkértük a Sebes zenekar három tagját, hogy nagybőgővel, brácsával és hegedűvel húzzák nekünk a talpalávalót. Kolléganőmmel pedig a háttérből segítettünk a dalokban. Nagyon izgultam, hogy sikerül-e olyan jól előadni, mint már a próbákon is ment.
Gyönyörű lett az előadás. Olyannyira, hogy a végén még a szemem is megtelt könnyel.
Harmadikos léttükre, heti egy táncórával már idáig eljutottak. Büszke vagyok rájuk!

(Megdolgoztatott a videó feltöltése, s kissé most is elcsúszik a hang és a kép, de ígértem szülőknek, hogy itt majd megnézhetik. Sajnos többet nem tudok belőle kihozni.)



Lányok!
Segítségre lenne szükségem. 10 öltés magas betűket keresek, de nem találok. Tudna valaki segíteni?Már beérem akármilyen stílusú betűvel, csak ne legyen magasabb. A koszorúmhoz kellene körbeölteni a családtagok nevét.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát nagyon ügyesek voltak!!!!
Az én kisnagyfiam 5 éve néptáncol ,neki is tetszett, még a férjem is ideült nézni...Gratulálunk!!!
A képeimet Picasa-val csináltam , nagyon egyszerű vele játszogatni, próbáld ki!
A betűket majd megnézem,ha van valami szólok.
További szép vasárnapot!Szia!

Névtelen írta...

Esetleg, ha minden kötél szakad ,itt próbálj nézelődni - ez csupa abc link:
http://xs.houseofkats.com/free-alphabet.html

Melinda írta...

Nagyon ügyes kis osztályod van!!
És persze nagy gratuláció a segítőknek!!
Betű ügyben körülnézek:)

csutkailda írta...

AZTAHÉTSZÁZÁT!!!! Micsoda ügyesek voltatok!!!
Szívből gratulálok!!!:)))

Szentpyr írta...

édeshelyesek ezek a gyerekek!!!! és megint csak ismétlem magam...milyen jó, hogy VAGY nekik!

evikusz írta...

Há :)
Jól emlékeztem.
Küldtem neked e-mailt!

Aranyosak a lurkók! :D

unikat írta...

Drágák vagytok! Köszönöm a kedves szavakat, s a segítséget is!

annaitto írta...

nem találom a mélcímedet, szkenneltem be Neked könyvekből betüket....

annaitto írta...

a leveleim visszajönnek....:((( nincs másik címed ami nem freemail-es? Esetleg letölthetnéd a pando-nevű programot....

Hunszil írta...

Jaja de jó és szépek vagytok , voltatok:)))
Hanyadikos osztlyod van?
Az én fiaim 8 évig néptáncoltak nálunk benne van a tantervbe, de sajna nincs róluk videó:(((
Jó hogy ilyen klassz tanítónénijük van, aki örökíti a népi hagyományokat:)))Kevesen vannak sajna :(((
Gratulálok

Endy írta...

Nagyon szèp lett az eloadàs, ugyesek a gyerekek, s persze akik felkèszìtettèk oket azok is!