2014. augusztus 9., szombat

Tábor


A nyáron volt alkalmam már két gyerektáborban kézműveskedni, s egy hét múlva egy harmadikra is sor kerül. 
De az idén én is részt vettem egy négy napos felnőtteknek szóló táborban. 
Boda Gabriella blogját szívesen olvasgatom, nézegetem, s a mikor megláttam az idén milyen szépségeket készítenek a táborlakók jelentkeztem én is.
Sajnos csak az utolsó napon tudtam csatlakozni hozzájuk, s rettentően bánt, hogy a többi tárgy készítését nem tanulhattam meg. 
 Láncokat én is készítettem eddig, de ez a mostani más volt. 
Egy parányi ( 4 cm-es) könyvecskét készítettünk díszként rá. A könyv lapjait én nyomdáztam, festettem, kötöttem könyvvé. 

Jaj, de jó felidézni a két héttel ezelőtti perceket!

De amiért igazán jelentkeztem:  az a doboz-díszítés volt. 
Olyan anyagokkal dolgozhattam, amikről ugyan hallottam már, de még sosem használtam.
S annyi ötletet, apró fogást tanított Gabi, amire magamtól hosszú hónapok alatt sem jöttem volna rá. 
Mutatom képekkel:

A tervezés fázisában:

S a végeredmény:
 
 Olyan büszke vagyok a hajtogatott rózsáimra!




8 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Néztem, néztem és csak keresgéltem a szavakat, de nem találom... hú, de gyönyörűk♥

Eszter/SubRosa írta...

Hát büszke is lehetsz a munkáidra, Marcsi! A könyvecske is édes, a doboz is igazán különleges. Jó lehet egy ilyen tábor annyi kreatív résztvevővel! (Kíváncsi lennék arra is, a gyerekekkel miket készítettetek.)

Gabryella írta...

Büszke is lehetsz! Én is az vagyok Rád! Nagyon szépen dolgoztál! :) Köszi, hogy ott voltál!

Monika írta...

Ez a pici könyv mesés! Mint a régi táncrendek.:)

butterfly írta...

Love your work so pretty.

erdoseva55 írta...

Egyszerűen mesés lett! Nagyon szépséges lett a rózsád ! :)

IrLik írta...

Magnificent beautiful work!

Erika írta...

Ó, de szép lett a dobozod!
Én is kézműves tábort tartok, holnap kezdődik a második hét. A nyugisabb időszakokban a kolléganőknek tartok gyorstalpalót, annyira élvezem, hogy olyan lelkesek!
Igazi profitól tanulni nagyszerű élmény lehet, egyszer majd én is szeretnék részt venni hasonló táborban.