2014. augusztus 30., szombat

Kincses-csomag

Lee már sokadik alkalommal lep meg szépséges ajándékaival. Váratlanul csak érkezik egy csomag, s az ember lelke is mosolyogni kezd ennyi szépség láttán. 
Mintaívek, szalagok, csipkék, gombok, dobozka és leheletfinom szalvétagyűrű is repült hozzám a fél világot körbejárva. Ilyenkor napokig csak gyönyörködöm a legújabb kincseimben.
Még valamikor a télen kezdtem el hímezni egy hardangeres mintát, egy Lee-től kapott régi fonallal, ami persze kevés lett. S az én drága Tű-barátnőm nem felejtette el, s ebből a fonalból is tett nekem a csomagba. 
Most nagy kedvem van hozzá, hogy gyorsan be is fejezzem vele az elkezdett hímzést. 
Köszönöm neked, Lee a kedvességed, a figyelmességed, a felém irányuló szereteted. 
Bízom benne, hogy egyszer személyesen is tudunk találkozni!
A nyáron Boda Gabri táborában jártam, s nagy kedvet éreztem hozzá, hogy kipróbáljam kisebb dobozkákon az ott tanultakat. Így most még (tudom nagyon kezdetlegesen) de én festegettem, díszítgettem az apró kis ékszerdobozkák aljait.

6 megjegyzés:

Lee Albrecht írta...

Fico muito feliz que os presentes chegaram... esse é um pequeno carinho meu para voce! Beijos e ótimo domingo!

ya_alla írta...

Поздравляю с замечательными подарками! Ли умеет порадовать :)

Lécia de Freitas írta...

Olá! Sempre venho visitar você e fico encantada com seus trabalhos: são lindos!Parabéns!
Tenha um ótimo fim de semana!
Abraços,
Lécia Freitas

IrLik írta...

Congratulations and gifts!

butterfly írta...

Lovely goodies.

Jucus írta...

Nekem is van egy ilyen kis jótündérem! :o)
Gyönyörűségeket kaptál, és tudom, hogy gyönyörűségek fognak készülni is belőlük!
A doboz festegetés is nagyon ígéretes!