2010. szeptember 7., kedd

Teás-doboz




Rég hímeztem már aidára. Ugye ez a neve, ennek a szalagnak?
A hímzés része nyáron készült, csak a csomag feladása váratott magára, konkrétan el kellett jutnom vele a postára.
De csak sikerült a hozzám játékra jelentkező Berry részére eljuttatnom!
(bár én teásdoboznak szántam, külön öröm, hogy Ibolya varróeszközök tárolására fogja használni)



 
Nina által festett egyik legszebb színű fonalat a Rose Sand-ot használtam, s a hímzés elemeként az érdekes négyzeteket egy Atalie mintáról öltögettem ide. 

13 megjegyzés:

Mánya írta...

Szépséges lett ez a teásdoboz! :)

Lee Albrecht írta...

Marcsi
sempre um trabalho lindo para nos mostrar.
uma ótima semana para você.

Berry írta...

:DDD Teás doboz? :DDD Hiába a tudatlanság! :DDD Drága Marcsi! Én simán befogtam varrós doboznak! Amikor egyik helyről a másikra költözök munka közben a gyerekek elől, tökéletes segítség lesz. Belefér a tűtartóm, mert tűk nélkül élni sem lehet..., a tűpárnám, az ollóm, a fonalam, a gyöngyöm, a kivágott mintáim és azzal a gyönyörű szíves fülecskével egy mozdulattal könnyedén odébb csusszanok! Tökéletes ajándék és segítség! :DDD Teásdoboz!!! :DDD Köszönöm!

cerato írta...

It's beautiful!
Do you Want to participate in my giveaway´s blog?
Hugs

Andulka írta...

Ez álom szép!

Lilang írta...

Ez nagyon ötletes díszítése a teatartónak :)
Tetszik! :)

Szilvi írta...

Már megcsodáltam Berrynél is, nagyon szépséges lett.

csutkailda írta...

A dobozaid..............teljesen elvarázsolnak.:)))

Márti írta...

Micsoda remek ötlet!!! Nagyon szép darab!!! :)) Puszi!

Dorka írta...

Óóó... . Mesés!

gromine írta...

Csodálatos szép lett a doboz !

Misborda2 írta...

Szia, szép és finom munkát !!!!!
Egy ölelés, és egy szép nap, Laura.

Névtelen írta...

Nagyon szép lett a doboz!