2010. szeptember 18., szombat

Ismét kereteztettem szülinapra



 Drága barátosném, akit nagyon nagyon szeretek, a héten ünnepelte a szülinapját. 
Sajnos a hat kis képpel az eltelt egy év alatt sem készültem el. Hiába no, lassú vagyok. 
De nemhogy nem készültem el, kiderült, hogy a fehér vásznon lévő hímzés nem fog klappolni a barnákkal egy keretben. 
Így megszereztem egy kis füllentéssel Angélától a hímzésem, s gondoltam bekereteztetem őt magát most egyedül.


Megjegyeztem, mikor a Ninától kapott keretemet Angi megdicsérte.
Segítőkészen ugrásra készen állt
Nina az utolsó pillanatig, majd ő megveszi, s küldi. De féltünk, hogy a postázás közben megsérül. 


Így mentem a keretezőmhöz, ő pedig mindent megmozgatott. S megtalálta! Tudtam, hogy arany, s le kell majd festeni, de mikor a keretezőm is megtudta, sőt aztán még azt is, hogy Angélának készül, akit ő is jól ismer, javasolta, fussunk még egy kört, hátha megkapjuk fehérben is.

Sikerült!
S meglepetésemre Angéla azt mondta ez így tökéletes, nem kell azt a kevés aranyat sem lefesteni. 




Boldog szülinapot drága barátosném!




20 megjegyzés:

Judit írta...

Egyszerűen gyönyörű!
Megérte ezért a keretért annyit hajtani. :))

Mánya írta...

Ezért (is) vannak a jó Barátok :)
Gyönyörű!

Barbi írta...

Szerintem is tökkkkkéletes! :D

Melinda írta...

Ohhhhhh de szép!!!

Nina írta...

Úgy örülök, hogy sikerült megoldást találni (és keretet!), mert ez a keret valóban csodás. Szépségesen fejedelmivé varázsolta a rózsás képecskét :)

Dorka írta...

Álomszép lett!

Szentpyr írta...

micsoda fenséges körítés ehhez a kedves, bájos mintához. nagyon tetszik ez az értelmezés!

Unknown írta...

Gyönyörű a kép, Marcsi! Az pedig, hogy ennyit küzdöttél a tökéletes megoldásért, mindent elmond rólad, és arról, hogy mennyire fontos Neked Angéla! :D Ezekért érdemes... s

Márti írta...

Nagyon szép!!! :)

Lee Albrecht írta...

Lindo trabalho, nas cores que eu gosto. Um ótimo domingo!

Jucus írta...

1. Nem tudom, hogy lehet ilyen szépen hímezni és ízlésesen elkészíteni:o)
2. Nem tudom, hol szereztek ilyen szuper kereteket, gyönyörű az egész!

unikat írta...

De jó ilyen kedves kommenteket olvasni!
Jucus! Szerencsém van a kedvenc keretezőmmel. :-)

Andulka írta...

Hát ez álomszép lett!

cerato írta...

Bonito marco y bonito bordado.
Saludos

Misborda2 írta...

Gyönyörű hímzés és kiváló befejezni !!!!!
Ölelést, és a Happy Day, Laura.

Edit írta...

Gyonyoru lett! Ez a minta nekem kulonosen is kedves, himeztem mar parszor es szerintem meg fogom is :)

IrLik írta...

Very nice!

Zsófi írta...

Nagyon szép lett!

ya_alla írta...

This is a beauty! Very beautiful design! Bravo!

Dóra írta...

Hát ez annyira jól néz ki!! Baromi jó választás lett a keret!