2010. május 2., vasárnap

La Valses de Coeurs 3.

Mikor ezt a mintát megláttam, azonnal eldöntöttem, hogy kihímzem, méghozzá miniben. De azt, hogy ilyen összetett, aprólékos lesz ez a minta, s hogy ennyi időt vesz igénybe, nem gondoltam volna. 
Azonban, ha már sokat dolgozok rajta, s felbosszant, hogy haladás szinte semmi sem látszódik, félreteszem, pihentetem.
Most azonban, már azt hiszem befejezem. Ahogy bújnak elő az újabb és újabb kis mintasorozatok, alig várom, hogy teljes egészében lássam.


Vászon: 28 ct-os
Fonalak: DMC:3857, 221,3859



21 megjegyzés:

Anja´s Wunschpunsch írta...

Hello,

your new stitching is so sweet.

Greetings
Anja

cerato írta...

Beautiful!
Hugs

dviki írta...

Húúúúú...nagyon- nagyon, de nagyon!!! :)))És mindezt miniben?! Nekem nem menne. ;)

Zsófi írta...

Alig várom a végét, nagyon szép már most is!

Jucus írta...

Gyönyörűségesen alakul! És megint ezek a fotók! Képzeld, érzem a gyöngyvirág illatát...itt áll egy csokor pont a gépem mellett!:o)Anyák Napi Diámtól.

Brigitta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Márti írta...

Hihetetlen szépségeket alkotsz, gyönyörű, ahogy a fotóid is!!!

Lenka írta...

Very Beautiful!!

Beertje Zonn írta...

Beautiful stitching!
Bear regards,

Beertje Zonn
Bear from the Netherlands

Andulka írta...

Nagyon-nagyon-nagyon szép! Nem találok szavakat rá!

Nina írta...

URam isten, ez hihetetlen melós darab! Annyira csodálatos lesz, én is nagyon várom a végét :)))

Edit írta...

Ooooo, ez gyonyoru lesz! Mar az :)

Dovilė írta...

soft spring's valse:) Beautiful!

Leki-Rita írta...

Micsoda gyönyörűségeket alkotsz! A hímzés és a fotók is csodaszépek

Unknown írta...

wonderful! Very nice color!

Dorka írta...

Gyönyörű!

Melinda írta...

Marcsi,nagyon szépen alakul!Már nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre:)

Kryx írta...

Azt a mindenit! Csodaszép lesz. Bár én biztos nem álltam volna neki miniben, de a végeredmény téged is kárpótol majd!

enza írta...

Wonderful!!!! Enza xxx

tania írta...

bellissimo!
Mary

Szentpyr írta...

a hímzés is, a fotók is... ahhh:))