2009. november 29., vasárnap

Itt vagyok újra!

Nagyon munkás két hét áll mögöttem, s ezt az utolsó bejegyzés óta eltelt idő is mutatja. Sajnos x-szemekre nem jutott idő, s ez a bejegyzés sem keresztszemekről fog szólni.

Advent van. S a karácsonyi hangulat, a készülődés teljesen átjár.
Tegnap elkezdtük díszíteni a házat, s késő este Angéla-dobozos barátosném hívott, hogy ugorjak el hozzá. Kicsit furcsáltam, hogy ilyen későn, és most és azonnal, de mivel nagyon szeretem, nem kérdeztem, be az autóba és gáz.
A fenti gyönyörűséges adventi koszorúval várt. Akkor végezte az utolsó simításokat rajta.
Nem tudok betelni vele, annyira csodaszép. A termések rajta, a színvilága, azok az édes mézeskalács utánzatú gyertyák! Tökéletes!
A konyhaasztalom felét betölti, az illata meg az egész házat! Még sosem volt ilyen szép koszorúm!
Köszönöm!



A suliban a nyílt napok, és a karácsonyi műsorra való készülődés mellett játszóházat is tartottunk két délután.
Nálam ajándék-kísérő kártyákat készíthettek a gyerkőcök.
A kisebbek képekkel, díszítve, széleit festékpárnával maszatolva,
a nagyobbak ( az osztályom) fonalgrafikával öltögetve
(A minta Timici segítségével került el hozzám, köszönöm neki.)
Tegnap a leánykám is kipróbálta, s ma is nekilátott egy újabbnak. Ezek sarkait dombornyomásos saroklyukasztóval díszítettük.

A játszóházban tevékenykedő tanító néniket a hagyományokhoz híven minden évben meglepem valami aprósággal.
Az idén egy kis zsákbamacsi-bőségszarut kaptak, amiben bőség nem, de egy pici meglepi és édesség azért lapult.

S még egy kellemes meglepetés ért a minap. Andrea a kérésemre küldött nekem fonalgrafikás mintákat, s nem bírtam ellenállni, készítettem két képeslapot.
Annyira tetszenek!
S akarok még, mert írtóra élveztem.
S hátha a gyerkőcök is kedvet kapnak még hozzá.
Köszönöm Skorpiócska!


19 megjegyzés:

Rita írta...

ezek valami fantasztikusak!!!!

Anzso írta...

Nagyon szép adventi koszorút kaptál , ilyenért én is elutaznék. Annak meg külön örülök hogy tudod használni a mintákat melyeket küldtem! :-)

csutkailda írta...

Marcsi,hiányoztál!!!
Mennyi szépség.......a koszorú valóban csodálatos!!!!

Nina írta...

Marcsi, ez a bejegyzésed maga a hangulat! Csodásak a fotók, ez a koszorú tényleg bámulatos! És akkor is milyen szépeket alkotsz, ha nem hímzel, szóval csak gratulálni tudok :)

Magia da Inês írta...

Olá, amiga!
Conheci seu cantinho...
Tudo de bom!... Lindo, criativo e inspirador!...
Você é muito talentosa!
Espero sua visitinha...
magiadaines.blogspot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Dorka írta...

Örülök, hogy újra itt vagy!
Csodálatos a koszorúd, ha nem írod, nem is tűnt volna fel, hogy a mézeskalács gyertya!
Kezd leteríteni a karácsonyi hangulat! Szerintem az adventi időszak csodálatos!
A "szarvacskáid" szerintem sulitölcsérek - szeptember elején.
Köszönöm ezeket a szép fényképeket!

Andulka írta...

Nagyon szép minden! A koszorú, a képeslapok...! Nézz be hozzám, van nálam valami Neked!

Kriszta írta...

Nagyon szép minden, de a fonalgrafikás képeslapok fantasztikusak, ezt én is szívesen kipróbálnám!

Jucus írta...

Gyönyörű képeket mutatsz, Marcsi! Az az adventi koszorú naaaaagyon szuper!

Kati írta...

Marcsi, már nagyon hiányoltalak,
de most elbűvöltél ezzel a kellemes,
ünnepre készülős hangulattal, ami
a mondandódból-fotóidból árad.
Az angyalok köztünk vannak..........

Wildfell írta...

Irigylem a koszorúdat!:-)Köszönöm a dícséretet az enyéimre!

Edige írta...

Gyönyörű dolgokat készítettél megint.

Márti írta...

Húúúú ezek a képeslapok eszméletlen szépek!!! Te nagyon tudsz!!!!!

... persze-persze minden tetszik! ;)

Puszi!

Edit írta...

Mennyi szépség megint! Már úgy vártam, hogy mit fogsz mutatni :)

Az adventi koszorú is meseszép.

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nagyon szépek a képek, a koszorúd pedig gyönyörűséges!

Ely írta...

wowww very very nice! hugs Ely

Kryx írta...

Hű, azért a te koszorúd sem semmi, úgy beleharapna az ember. :)
A fonalgrafika is fantasztikusan néz ki. :)

Timici írta...

csodaszép az adventi koszorúd!!!
és örülök, hogy segíthettem, nagyon szépeket készítettetek:o)
tervezek egy hópiha tutorialt csinálni, remélem az is elnyeri a tetszésed és tudod majd használni a foglalkozásokon;o)

unikat írta...

Köszönöm lányok!
Thank you!