2009. október 31., szombat

Ezek az őszi színek!



A legutóbbi szürkés árnyalatú mintám után, ha a természet nem is tobzódna épp ilyen színkavalkádban, még akkor is vágynék valami színesre. De így! Így aztán pláne!
Ez valami őrület, hogy mennyi szín, s azoknak mennyi árnyalata van ősszel a szabadban!
Inspirációt éreztem egy kis színezésre, festésre.
Elővettem a kedvenc színes ceruzáim, s üdébbé varázsoltam a Fleurs de Paris-t.







Itt járok. Sok, ...nagyon sok van még hátra. De mennyivel szebb már!



13 megjegyzés:

Nina írta...

Jajj ez beugratós volt :D Gyönyörű, ahogy haladsz vele, lehet, hogy jövőre előveszem én is és befejezem... Jó lenne... :)

Márti írta...

Nagyon szééép (az első fotótól az utolsóig)!!!

Edige írta...

Csodásan alakul! Már előre irigykedem, hogy milyen gyönyörű képed lesz... ;-)))

Edit írta...

Gyönyörűek a fényképek is, na de a hímzésed... Csodálatosan szép már most is, meseszép lesz!

Zsófi írta...

Nagyon szépen haladsz! És hihi, egy pillanatra átvágtál:)

Judit írta...

Nagyon szép! :)

Belinda írta...

Gyönyörű! És biztosan nagyon zöldike vagyok a hímzésben, de ezzel a színes ceruzás módszerrel egészen új világot nyitottál meg előttem.:)

Andulka írta...

Hát ez nagyon-nagyon nagyon szép!

dviki írta...

Az előző bejegyzésben pihenésről volt szó...igaz nekem is a hímzés egyenlő a pihenéssel! ;)
Csodásan szép lesz ez is (már most is az!), akárcsak a Dimensions koszorú! :)

Timici írta...

mesések a fotók, köszönöm szépen, hogy megmutattad őket!
a hímzésed csodás, várom a folytatást! kedvem lenne nekem is elővenni, de akkor a karácsonyiak nem haladnak, így inkább csak a tiedben gyönyörködöm;o)

evikusz írta...

Igen, így már alakul :D
Nagyon szép már most is!

Jucus írta...

Gyönyörűek ezek a fotók a színes ceruzákkal! Szépen alakul!

Egy kis meglepit találsz nálam4:o)

Névtelen írta...

believed a lot of people reimburse ones own loans timely and even without having outcomes
A top financial debt aid organization expects may be folks embracing him or her to get benefit across payday cash loan bad debts to be able to increase the. consumer debt charitable organisation says round buy the short-term, large desire lending options this season. A charitable trust claims several years earlier the numerous individuals using them ended up being minor.
http://kredyty-bez-bik.org.pl
kredyty bez bik
pożyczka bez bik dla bezrobotnych
pożyczka umowa zlecenie
kredyt na dowód lucas bank

http://pozyczkanadowod24.org.pl
http://kredytybezbik24.net.pl
http://kredyty-bez-bik.org.pl