2008. december 13., szombat

Tündérke



Ma is tanultam újat.
Csodáltam, hogy milyen szép képeket készítenek a keresztszemesek apró pici mintákról, hogy a szövet szálai is szépen kirajzolódnak, nekem meg nem sikerül.
Mire a drága férjecském közölte, hogy ott van a fényképezőgépen egy pici gomb, s azzal én is éles képeket tudok készíteni.
Lám, lám, mire jó, hogy öltögetek, s azt le is fotózom.

Így most meg tudom mutatni azt a pici, alig 5 cm-es tündérkét, amit a héten magamnak vettem a karácsonyi ajándékvásárláskor.
Annyira bájosnak találtam.
S ha már a kezemben volt a fényképező masina, akkor próbáltam az első, vászonra elkezdett hímzésemet is szebben megörökíteni, mint a múltkor.
Még csak itt járok, lassan haladok. Főleg, hogy a biztonság kedvéért ma nem vettem még tűt a kezembe.




Nincsenek megjegyzések: