2008. december 20., szombat

Karácsonyi fonalgrafika



Barátnőmtől Juditkától fonalgrafikás könyvet kaptam karácsonyra ajándékba.
(Pedig nem is olvasta itt, hogy épp a minap nagy varrogatós estét csaptunk itthon.Ennyire ismer már, hogy kitalálja még a gondolatom is.)
Így most kétszeres apropó is, hogy újra még egy kicsit hímezgetünk.

Előszedtem, s kicsit kicsinosítottam a karácsonyi fonalgrafikás képecskéket.
Szerintem ügyesebb ovisok anyuka segítsége mellett már el tudják készíteni, de tuti, hogy múlt évben már a másodikosaim szépen megöltögették a képecskéket.
A fehérrel fonallal készültet Marika barátnőmtől kaptam ajándékba pár évvel ezelőtt, a másik már az osztályommal készült múlt évben.


Évekig hungarocellen zsákvarrótűvel szurkálgattam a képeket elő, de múlt évben megláttam a hozzá szükséges alaplapot és tűt is. Összehasonlíthatatlan a különbség!
Pár száz forintnál jóval többet ér!


Ezt a mintát Dalma osztálya idén Ica nénivel készítette el.


Múlt évben egy tanfolyamon találkoztam ezzel a fenyőfamintával, s próbáltam különféle technikákkal feldíszíteni.








Tamás fiam legújabb szerzeménye, ami csak annyiban tér el a múlt évben tanult mintámtól, hogy pici kördíszek vannak rajta. Bevallom nehezebbnek tűnt, mint gondoltam. Ez szerintem ovisoknak nehéz.



Ez a képeslap pedig csak a kezembe akadt. Még az előző osztállyommal akkor készítettük el, mikor negyedikesek voltak. Nagyon sok előmunkálatot igényelt, de szépek lettek anno. Csupa köralakból van kialakítva szinte minden a képeslapon.
Dalma tanító nénijétől, Icustól tanultam.

3 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon klassz képeslapok és milyen szép ez a horgolt terítő! :)))

Névtelen írta...

Коррекция фигуры, фотоомоложение и липосакция - [url=http://www.spavoda.ru/]тут[/url] и стерилизатор.

Zsuzsi írta...

Az alapot és a sablont hol lehet kapni?