2008. december 15., hétfő

Hógolyó


Rita játszani hívott. Hógolyózni.

Horoszkópod: Vízöntő, de csak a nekem tetsző jellemzőket szeretem hallani.
Ha nyernél a lottón: Sosem lottózom. Nem bízom benne. De ha mégis nyernék, akkor elutaznék egy olyan helyre, ahová csak álmaimban juthatok el. Afrika, Peru, Közép-Amerika
Rossz szokás, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: Csak rosszak jutnak eszembe. S túl öreg vagyok már megszabadulni tőlük. De talán mégis, a leginkább az bosszant, hogy akkor sem tudok nemet mondani, ha nem akarom azt a valamit megcsinálni.
Ha web-böngésző: google
Ha koffein: ébredéskor nescafe, de csakis akkor esik jól, ha még egyedül tehetem meg. Kora délután egy újabb, hogy ezzel bemeséljem magamnak, hogy este sokáig fenn tudok maradni "dolgozgatni".
Színeid ruhában: Fehér, barna, szürke, fekete
Most mi van rajtad: barna nadrág, kötött pulcsi- halványzöld
A legutolsó könyv, amit olvastál:Ha a fiam miatt olvasott Pál utcai fiúkat nem számolom, akkor jaj, nagyon rég volt, s jaj nagyon tetszett. Makkai: Ördögszekér. Mit nem adnék egy hasonlóan jóért!
Ha háziállat: Csíkos cica- sajnos 2 hete eltűnt, Dalmuska azóta is siratja.
Amit soha nem választanál háziállatnak: madarakat
Amit legjobban szeretsz magadban: nyitottság az új dolgok iránt
10 év múlva ilyenkor hol látod magad: Nem gondolom, hogy sok minden változna azon kívül, hogy a gyerkőceim jóval nagyobbak lesznek, s gondolom ebből kifolyólag jóval több lesz a szabadidőm.
A legutóbbi nagyon jó élményed: Szombat este egy kör-emailben elárultam egy-két kollégának, hogy blogot készítettem-váltottam, s a mai nap jöttek sorra tőlük az elismerő szavak. Olyan drágák, hogy megnéztek, és hogy biztatnak, hogy csinálja, mert nekik tetszik.

Hívom magammal, ha van kedve játsszon velem hógolyósdit mazsola és zazálea.