2016. november 4., péntek

Asztali irattartó

 Miért nincs lehetőség arra, hogy az időt kitágítsuk?
Alig akartam elhinni, hogy már több mint két hónapja nem jártam a blogomon. 
Átértékelődnek a dolgok, mikor elindul az iskola, mikor a saját gyerkőcök is új korszakba lépnek. 

Varrogatok rendületlenül magam és mások örömére is. 
Ezt az asztali irattartót már nagyon rég lehímeztem, de végső formáját most nyerte el. 
Egy tanítványom apukája gyártotta le a faelemeket, aztán a festésben Angéla segédkezett, végül csiszoltam, lakkoztam.
 Ez a kötényke még szeptember elején készült Angéla barátnőm szülinapi ajándékaként. Egy francia sütikészítő tanfolyamhoz dukált neki ez az Enginger mintával díszített kötény.
S a legutóbbiak közül való ez a két füzetecske, melyet extra gyors határidővel kellett elkészíteni.

8 megjegyzés:

БАГЕТНАЯ МАСТЕРСКАЯ írta...

Wow! The BEST work!))) I like your blog and your boxs!

Aďka írta...

Krásne výšivky, najviac ma zaujal ten krásny zápisník...

Very beautiful Stitch!

A.

ALICE MARGAUX írta...

Beautiful stitching and I like the finishing . Sunny Greetings from New Orleans.

melcsilla írta...

Nagyon-nagyon tetszik az irattartód! Nagyon szeretem a munkáidat, és annyira csodálom, ahogy tökéletes precizitással elkészíted őket (legtöbbször azon ámulok el, hogy a sodrott zsinórokat, hogy tudod olyan tökéletesen összeilleszteni:):) )

Leki-Rita írta...

Szépségesek ♥ ♥ ♥

beafactura írta...

Wow! Beautiful boxs. You'r works is amazing.

Tüzes Beáta írta...

Hát kérem, itt minden csúcsszuper!

Niki írta...

Nagyon szép dolgokat alkottál, egytől egyig csodásak!:)