2015. szeptember 22., kedd

Piros-fekete

 Kihívásként élem meg, ha konkrét elképzelésekkel, irányvonalakat meghatározva keres meg valaki, hogy készítsem el neki, amit a fejében megálmodott. Izgulok, hogy jól gondolom-e, megfogtam-e a lényeget, s hogy elégedett lesz-e a megrendelő. 
Nem szokványos színnek érzem esküvő kapcsán a fehér-fekete-piros kombinációt.
A meghívót alapul véve Angélával igyekeztünk a tőlünk telhető legjobbat kihozni magunkból.

A betűk formáját és színét a meghívóéhoz igazítottam.  
Angélának sikerült nagyon szép fekete alapon fehér pöttyös papírt szerezni, ami sokat lendített a további munkán.
A meghívón lévő ívelt rész szinte minden darabon visszaköszönt.. 

 
A legnagyobb falat azonban a vendégkönyv volt, amihez aztán kreálnom kellett egy díszdobozt is, amiben átadták azt. 
A könyv borítólapjára fehér 40 ct-os vászonra hímeztem le a meghívóról a rajzocskát. Meglepődtem, mert nagy örömömre előrajzolás nélkül elsőre sikerült, csak a lábacskáknál kellett egy kicsit korrigálnom.
Ilyen díszdobozt se hajtogattam még, de élvezet volt elbíbelődni vele. 
Jó érzés volt látni, hogy mennyire tetszett a végeredmény.

6 megjegyzés:

Anette kincsei írta...

Csodaszepek lettek!!!

Edit írta...

Gyönyörűségeket alkottatok! :)

erdoseva55 írta...

Igazán különleges darabok! Szépségeset alkottatok! :)

Szilvi írta...

Tökéletes!!! Egyszerű de nagyszerű. Az meg rejtély a számomra, hogy azt a zsinórt, hogy a manóba lehet ilyen szépen felragasztani, nem is látszik hol a vége. Én is próbálkozom de egyszerűen ha elvágom már szét is tekeredik aztán annyi is neki.

Palkó írta...

Nagyon ügyes vagy! Csodálatosak!

Rita írta...

Csodálatos!