2015. május 20., szerda

Variációk egy mintára

 Amikor Carolina blogján megláttam kihímezve ezt a mintát, teljesen belehabarodtam. A minta nyomtatott formában nem biztos hogy első látásra megragadott volna, de kihímezve!

Imádom a májust, a virágokat, az illatokat, s ezt a virágos mintát.
Ezért több színben, többféle méretben készült belőle. S vártam, kerestem, hogy mit díszítsek vele, hogyan nyerje el végleges formáját. 
Többféle megoldás született, s egyenlőre nem tudom melyik lenne a befutó nálam.

 Nagyon tetszik Nina csodaszép fonalával az Arwen-nel. 




Ezt a jegyzetfüzetet már több éve kaptam Zsófitól ajándékba. Eddig csak nézegettem, nem vettem használatba. De majd most!
40 ct-os vászonra hímezve apró kis ékszermintává változott.
 
 




15 megjegyzés:

Юлия írta...

Жасмин мой цветок! А монохромную вышивку очень люблю!

Palkó írta...

Mindegyik variáció gyönyörű lett!!!

Juci Ká írta...

Nekem mind dobogós!

Filomena Crochet írta...

belíssimo!!!

eszter írta...

Gyönyörűek egytől egyig♥ és remek ízléssel csodaszép anyagokat válogattál a hímzések mellé.

Szilvi írta...

Marcsi , sokadjára nézem meg a képeket, hihetetlen gyönyörűek egytől egyig! Kíváncsi voltam a hölgy blogján található verzióra is, de nem találtam meg. Fantasztikus mintái vannak, jó volt ott is nézelődni kicsit.

Katalin írta...

káprázatosan szépséges

mesébe illő

Mamka írta...

Mindegyik meseszép,nekem a füzet a leg-leg...😊

Małgorzata Zoltek írta...

Och jakie to cudowne! Bardzo romantycznie. Pięknie wszystko skomponowane.

Leki-Rita írta...

Csodaszépek ♥.
(én is elcsábultam már erre a mintára 2011-ben :))

Andulka írta...

Ugyanaz a minta és mégis mennyire más a különböző befejezésekkel...

IrLik írta...

Красиво!

Aamir Qureshi írta...

Chat Room
Pakistani Chat Room
Online Chat Room
Asia Chat Room
Free Chat Room
Love Chat Room
without registration Chat Room
INdia Chat Room
Flash Chat Room
Girls Chat Room

Lolly írta...

I love your blog!!

lolly

gromine írta...

Aranyos kis minta .