2013. március 6., szerda

Kiállításom

14 megjegyzés:

Palkó írta...

Ez igen! Gratulálok!
Biztos hatalmas siker lesz az a sok-sok gyönyörű munkád... :)

Eszter/SubRosa írta...

♥-ből gratulálok,Marcsi! Gondolom később láthatunk majd fotókat is, ugye?

unikat írta...

Nagyon kedvesek vagytok!
Köszönöm szépen.
Persze hozok majd képeket.

evikusz írta...

Gratulálok a kiállításhoz! Bárcsak közelebb lenne hozzánk, szívesen benéznék... :( Azért remélem, néhány képet majd mutatsz nekünk :)

Anyinyóka írta...

Szívből gratulálok! De kár, hogy nem közelebb lesz a kiállítás!

Manka írta...

Gratulálok! Kár hogy olyan messze laksz , így nem tudom megnézni.De várom én is a fotókat.

Erika írta...

Gratulálok!

gromine írta...

Gratulálok !
Meg szabad kérdezni, hogy lesz majd nyitva a kiállítás?

Anita írta...

Szívesen benéznék én is, jó lenne közelebbről is megszemlélni a munkáidat, de nagyon messze van. Minden esetre remélem, hogy nagyon jól fog sikerülni!

Márti írta...

De nagyon jó!!!!! GRATULÁLOK!!!! :)

Amanda írta...

Gyönyörűek a munkáid!
Gratulálok a kiállításhoz.

emmarti írta...

Szia Margó!

Nagyon büszke vagyok, hogy a kollégák lehetünk. Látatlanban is gratulálok a kiállításodhoz, tudom, hogy milyen gyönyörű munkáid vannak, blogodat rendszeresen látogatom.
Sajnos a kiállítás megnyitóján nem tudok ott lenni, remélem, hogy teszel majd fel fényképeket az eseményről és a kiállítási tárgyakról. Ez az esemény nem csak a te hírnevedet, hanem iskolánkét is "öregbíti", ezt köszönjük neked.

Sok sikert, ügyes és szép legyél hétfőn!!!

Pussz: Márti

Andulka írta...

Marcsi gratulálok a kiállításodhoz, sajna én sem tudok elmenni, de várom a fényképes beszámolódat! :-)

Jucus írta...

Én is gratulálok és szerintem is nagy érdeklődésre számíthatsz!
Képeket kérek ám én is!:o) - sajnos messze van nekem Szolnok, de úgy megnézném!