2012. szeptember 5., szerda

Időben el kell kezdeni...

 A legújabb szerelmem a Pinterest. Olyan új kapukat nyit meg előttem, amivel csodakincsekre bukkanok. 
Így akadtam Pinta oldalára, s a szebbnél szebb apróságaira. 
Ezt nekem is ki kellett próbálnom.
S a megvalósításban pedig - mint oly sokszor- Nina alapanyagait részesítettem előnyben. 
Tőle van a Cherry Cola selyemszalag,....
.. a kis édes fimó gyurma ( amiből de jó lenne még Nina!!),
s a farkasfogak is.

A horgolt kis virágok anyukám keze munkái,...

 én pedig a sok kincset egy kupacba raktam, s ez kerekedett ki belőle.

22 megjegyzés:

torteij88 írta...

csudi jó lett,nagyon szép anyagok!!
hol veszed?netről?

Jucus írta...

Mi ez a Printerest? Lemaradtam valamiről?:o) Olyan gyönyörűségeket tudsz csinálni! Csak bámulom a szebbnél szebb fotóid!

unikat írta...

Judy! A mintás vásznakat Jászberényből vettem.

Jucus: A pinterest egy képmegosztó oldal. Azonos érdeklődésű emberkék blokkjai újabb és újabb ötleteket adnak. Pillanatok alatt készíthetsz magadnak. Én is a net-ről olvastam utána.

Nina írta...

Jajj mennyire gyönyörűek :))))
Szóval kéne fimózzak, de mikor? :D

Fáni írta...

Már megint gyönyörűséget csináltál

Rosanna írta...

complimenti sono bellissimi!!!
bacione
Rosanna

Любонька írta...

ЧУДО!!!

Karolina írta...

I really like your Christmas tree

Mtunde írta...

Gyönyörűek, Nina alapanyagait én is nagyon szeretem, jó velük dolgozni!

Szilvi írta...

Tündériek ezek a fácskák és bizony nem lehet elég idejekorán kezdeni a karácsonyi dolgokat.

Palkó írta...

Fantasztikusan szépek - olyan elegánsan szépek... :)

Erika írta...

Nekem is nagyon tetszenek, és csak pislogok, hogy szeptember első hetében van időd ilyen gyönyörűségeket alkotni!

Patrizia Valle írta...

very very good!!
Pat

Teresita írta...

Very nice!

En - Hababann írta...

Marcsi, ezek nagyon! Kéééééész vagyok tőled! Imádom ezeket is...

Edit írta...

Bizony, nem lehet eleg koran elkezdeni a keszulodest :) Nagyon szepek lettek!!!

Móni írta...

Nagyon szépségesek! :)

IrLik írta...

Very beautiful delicate work!

Anna - Viola írta...

Очень красиво!!! Прекрасно!!!!!!!

Névtelen írta...

Ridіculous stοry there. What occurreԁ afteг?
Thanks!

Visіt my web page ... chinahelpers.com

Névtelen írta...

Thаnks fоr fіnally talking about > "Id�ben el kell kezdeni..." < Liked it!

Here is my blog :: V2 Сigs Reviеws

Névtelen írta...

Wow that waѕ strange. I just wrоte an really long
comment but aftеr I clicked ѕubmit my сommеnt didn't show up. Grrrr... well I'm not writing
all that ονer again. Anyway, just wanted tо saу wonderful blog!


My blog: http://allotments.net/