2012. március 4., vasárnap

Dália 2.


Mostanában sietek a munkáim befejezésével, de az is előfordul, hogy  napok telhetnek el, míg egy email-re válaszolok..... mert alig várom, hogy az aktuális kedvencemmel lehessek kettesben. 
Imádom!

Köszönöm a finom rábeszélést, hogy Anchor helyett inkább váltsak DMC-re. Megérte! A virágok színét már ezzel hímzem, s most már bizakodom, hogy olyan lesz, amilyennek én szeretném. 
Bár akármennyire nem akarom, félre kell majd tennem, mert egy fonalam hiányzik, de azért rövidre is zárom, s megyek tovább hímezni.


21 megjegyzés:

Teresa írta...

meraviglioso.
Bravissima

Nina írta...

Ez olyan aranyos, rövidre zárod és inkább hímzel - NAGYON HELYES :))) Csodás lesz!
Én is egy Véronique Enginger virágot hímzek, csak nem ebből a sorozatból, és miniben! Melós darab, de olyan szép! :)
Puszillak!

Andulka írta...

Már a közös blogon megcsodáltam, szépen haladsz!

Névtelen írta...

Gyönyörű!!! A minta, a színek mind mind csodásak!

IrLik írta...

Marsci, a bright beautiful work!

Tess írta...

Very beautiful embroidery!

Névtelen írta...

Marcsi, írtam egy mélt neked, csak nem tudom jó címre-e ?

Zsuzska írta...

Gyönyörűek a színei :)

savannah írta...

Alle Deine Stickereien sind wunderschön :) Herzliche Grüße aus Wien :)

Fáni írta...

nem is csodálkozom rajta, hogy sietsz varrni, hisz gyönyörű!!!!!!!

erdoseva55 írta...

Ez csodaszép! Helyes, hogy inkább hímzel, mint netezel.
Bárcsak én is ilyen elszánt lennék! Nekem is van mit pótolnom, úgyhogy jobban teszem, ha én is munkához látok!:)
Szép hetet Neked, sok öltögetéssel!:)

Корица írta...

До чего же сочный георгин! очень красивая вышивка! Поздравляю!!!

Anyinyóka írta...

Gyönyörű!

Evik írta...

Very very nice! I love it :)

Eva

Rozy írta...

Gyönyörű ez a dália, csodásak a színei, megértem hogy szereted hímezni.

Calor de Hogar Tejidos írta...

Exquisito!!!

Jutka írta...

Nagyon szép.... és a színek csodásak:)

jutka írta...

Gyönyörűek a munkáid!... hát persze, hogy ez is. Szeretek itt nálad nézelődni :)

Александра írta...

What a beautiful and bright work!
Thank you very much for your answer on my last question!

Edit írta...

Gyonyoru ez a minta, nem csodalom, hogy szereted himezni :)

cerato írta...

¡Precioso!