2011. szeptember 18., vasárnap

Barátosnémnak szeretettel teliszőve


Angéla barátnőm egy kincs az életemben. Voltak már ilyenek, akikre mindig nagy nagy szeretettel gondolok. Amikor az élet úgy hozta, hogy az egyiktől, vagy a másiktól el kellett válnom, szörnyen fájt, de olyan szerencsés vagyok, hogy hosszabb-rövidebb időszak után kaptam egy másikat. 
Sokat kellett Angélára is várnom, de megérte!

A szülinapját ünnepelte a héten, s mivel még a megismerkedésünk elején azt mondta, hogy egyszer készítsek neki én egy dobozt, olyat, ami a legutolsó kis fincikájáig a saját munkám, megérettnek láttam a helyzetet, hogy nekilássak.
Sokáig halogattam, mert nagyon féltem tőle, s bár másmilyent szerettem volna, büszke vagyok az első habkartonból készített dobozomra.


A doboz tetején lévő minta már jó régen elkészült. BBD, mert ez Angéla nagyon szereti.
40-es vászonra CCN és WDW fonalak felhasználásával.



S kerültek a doboz belsejébe olyan kincsek, amiket szisztematikusan figyelve Angélának tetszettek, s jól elraktároztam a softverbe, s beszereztem időben.




A fonaltartó mintájára is egyszer rácsodálkozott, hogy milyen szép, hát gyorsan kiöltöttem. 40-es vászonra miniben. Még így is éppen, hogy ráfért Enikő fából készült fonaltartójára.


33 megjegyzés:

dviki írta...

Marcsi! Ez egyszerűen fantasztikus! :-) Minden részlete imádni való, igazán büszke lehetsz erre a munkádra is...én ilyet tuti soha nem tudnék. :-)
A hímzés a tetején is csodás, a dobozba került szépséges plusz ajándékokról nem is beszélve! :-)))

Claudine írta...

Un magnifique cadeau ! Tout est vraiment superbe ! Bisous et bon dimanche

Névtelen írta...

G Y Ö N Y Ö R Ű !!!!Nagyon irígylem Angélát!

Jutka írta...

Nem csodálom, hogy büszkeséggel tölt el a doboz elkészítése, hiszen gyönyörű!!!
Vikihez hasonlóan én sem tudnák ilyen gyönyörűséget létrehozni. Külön ajándékok csodásak.
Nagyon, nagyon ügyes vagy!

Andulka írta...

Hát ez álomszép lett! Nem is értem, hogy miért halogattad eddig, tökéletes! Angéla helyében, pedig biztos sokan lennénk... :-)

Евгешшшка írta...

O! Very nice!!!!

Leki-Rita írta...

Ez a "szövés" meseszép lett! Kívánom, hogy a barátság tovább virágozzék!

Laucica írta...

Hű, de szép!!

Zinaida írta...

Шикарная шкатулка! Какая трудоемкая работа!

gromine írta...

Csodálatos lett !!!

Nelli írta...

Wonderful!

erdoseva55 írta...

Nem találok szavakat! Ez valami csodaszép!
Jó, hogy ilyen barátnőd van, aki értékelni tudja, a sk. munkát! Kívánom, hogy maradjatok meg ilyen jó barátságban nagyon- nagyon sokáig!:)

Móni írta...

Ez valami csodaszép!!! :)

Anna Zont írta...

Magical! Wonderful job! I am delighted!

Michelle S. írta...

Beautiful and perfect!

melcsilla írta...

Tökéletes minden részlete! És a benne lévő dolgok.... hát, kívül-belül egyaránt vonzó:) Gratulálok!

Ódri Angéla írta...

El sem tudjátok képzelni élőben milyen gyönyörűséges, semmi hiba csak szépség, hát még amit nem tudott lefotózni....:-))

Novelos e meadas írta...

Just one word: beautiful!
Kiss

Melinda írta...

Drága Marcsi!Ismét fantasztikus munka került ki a kezeid közül!!Angéla barátnőd örömét átérezem,nagy csoda Tőled csomagot kapni!:DD
A szíved pedig még mindig hatalmas!!:D Puszi!:)

Unknown írta...

Marcsi, ez olyan nagyon letisztult, visszafogott. Nem is sejtettem, hogy Angélánál köt ki a fonaltartó ;)
Annyira egyben van az egész!

Anyinyóka írta...

Mesés lett, mint minden amit készítesz,kívánom, hogy a barátságotok tartson nagyon sokáig!

Lee Albrecht írta...

Maravilhosa!

IrLik írta...

Marcsi!This is beautiful! Simply chic! And what a neat and professional! Super!

Patty C. írta...

I am speechless -- This is absolutely stunning work !!!!!!!

Tündérlátta írta...

Mennyi aprólékos munka! Mennyi szeretet fűzhet hozzá!!

Tinkuzza Тинкуца Катя írta...

Великолепная работа!!!!

Betti írta...

Hát ez valami olyan meseszép, hogy az ember nehezen talál szavakat...

Jucus írta...

Fantasztikusan szép cakk-und-pakk az egész! Biztosan nagy volt v. lesz az öröm!

Mtunde írta...

Nagyon szép munka. Ha ilyen az első, milyen lesz a többi?

Dovilė írta...

very nice:)

cerato írta...

¡Maravilloso!

Tatkis írta...

Sweet and beautiful stitched box - great gift for your friend!

Hugs,
Tatyana

Unknown írta...

Очень красиво!!!!Восторг!!
Very nice!! Delight!))