2010. június 20., vasárnap

Meglepetéscsomag Ritától

Már nem először érkezik hozzám ajándékcsomag Hollandiából. Rita egyszer már meglepett többek  közt egy fantasztikus képeslapötleteket bemutató helyi újsággal. Áradoztam róla, hogy mennyire tetszik, s a drága most küldött nekem nem is egyet, hanem egyből négyet. Ennyi szépséget, amit benne találtam! Ma már el is készítettem az első mintadarabot belőle!
Csak az átlapozásukhoz több óra kellett!
Ismét nekem való ajándék repült hozzám, aminek nagyon-nagyon  örülök!

Persze Rita is készített finom rózsaszín virágos képeslapot, s a tartalmával meg is ríkatott, olyan szép és megható dolgokat írt nekem.
Aztán kaptam még mintás vásznat és finom teákat.
S még.. még ....egy elképesztően szép, írásos terítőt. Sosem fogtam még a kezemben sem, s most elmondhatom, hogy nekem is van. Minden elismerésem, aki ilyen mestermunkára képes! 
Köszönöm Rita a kedvességed, a figyelmességed, s persze a mesés ajándékcsomagodat!


5 megjegyzés:

Edit írta...

Nagyon szep meglepetescsomagot kaptal! Biztosan klassz az a sok ujsag, na de a terito!!! Gyonyoru!

Anzso írta...

Tényleg nagyon szép ajándékokat kaptál! Az újság pedig biztos fantasztikus, azért egy kicsit irigyellek is! :-)

Mák írta...

Nagyon szép meglepetéseket kaptál!!!

Belinda írta...

Belindától is kapsz egy csomagot! :)

Belinda írta...

Szia! Utazik a csomag! Lécci, értesíts, ha megkaptad!