2009. június 6., szombat

Pedagógusnap



Idő híján a "dobozos hölgy" barátnémhoz fordultam segítségért a gyerkőceim tanító nénijéinek megajándékozásában.
Angéla szerintem megint csodaszépségeket alkotott.
S az oly gyönyörű charme-jaiból is került minden fényképalbumra.

Nagyon szerencsés vagyok a tanító nénik terén.
Tomi imádja Timi nénit, s a felső tagozatba való átlépésből mi semmit sem éreztünk meg.
Változatos programokat szervez nekik, toleráns a végletekig, s fiam jegyei nemhogy visszaestek volna, hanem javultak.
Aztán itt van Dalmuska. Abba az iskolába jár, ahol én is dolgozom. Így a tanítóit már régről ismerem.
Ica néni rendkívüli alapossággal, személyre szabott feladatokkal készül a magyar órákra, s kézműveskedni legalább annyira szeret mint én. Egymás mellett ülünk egy szertárban is, együtt dolgozunk az alapítványban, s együtt munkálkodunk évről évre a kézművestáborban is.
Judit néni pedig, az Judit néni!
Még ily gyerekszerető és empatikus embert nem ismertem, mint ő. Nála minden gyerek imádja a matematikát.
S mellesleg a legeslegjobb barátnőm már főiskola óta.
Ugye milyen szerencsés vagyok?
Így persze, hogy nekik a legjobbat, s a legszebbet, kiváltképp pedagógusnapon.

2 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon ügyes, csodaszépek lettek!!! :)))

Névtelen írta...

Tényleg nagyon szépek lettek!