2009. március 22., vasárnap

Március




Nincs annál lelket és szívet melengetőbb, mint mikor a hosszú hideg után az igazi napsütéses időben végre kint kertészkedhetem.
S nem csak a bensőmet a pofimat is megmelengette a napsugár.
De a legnagyobb öröm, hogy a kiskutyusunk mindent megrágó foga ellenére csak elkezdtek kibújni az első virágaim a kertben.
Egy nagy sóhaj, ... és jaj, de jó, hogy végre tavasz van!!




A héten nagyon keveset hímezgettem. Nagy falat nekem ez a maci, s várom már a végét. De már látszik, s ma este is böködöm majd rendületlenül.
Viszont új fejlemény maci ügyben a szalag. Sárga párnahuzatra kerül majd a keresztszemes, mert a leányka szobájában uralkodó szín a sárga, s kiválasztottam a keretező csipkét is hozzá, ami nekem borzasztóan tetszik.
( A maci alatt pedig anyukámtól most kapott új horgolt szélű terítőm, amire a nyáron biztos hogy hímzek valamit.)

4 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon tetszenek a fotók!! A maci pedig igazán jól halad, a terítő pedig csodaszép!!! :)

Zsófi írta...

még hogy nem haladsz:)jól haladsz!!!

Szentpyr írta...

hétvégén mi is sokat kertészkedtünk, olyan jó volt töltődni:), szépek a virágaid!
maci ügyben kitartás! biztos nagy lesz a öröm, a végeredményt látván!

Lilang írta...

Klassz a kis brummogid :)