2010. december 5., vasárnap

SWAP angyalkámtól

Káprázatos csomag érkezett a karácsonyi angyalkámtól. A finom apró részletek elvarázsoltak! Barbi igazán figyelmes és adakozó barát. Annyi meglepetéssel halmozott el, hogy ezt nem tudom egy-két képben megmutatni!
Nagyon szeretem a charmokat, az apró gombocskákat, ebből is kaptam egy kis "diónyit". A férjem hiába mondta, hogy ne vágjam fel a diót,  mert csak azért van benne valami, hogy csörögjön,  csak nem bírtam ki. 
S milyen jól tettem!
Kaptam apró fimó szivecskéket, cukorrudakat, s Barbi tervezte mintából egy kitet. De jó, de jó!

Fenyőfadíszt, szintén Barbi tervezés....

... egy szépséges dobozkát, amiben a kincsek egy része lapult. 
( Látjátok a finom Barbis részleteket?)

Csokoládé, isteni finom illatú szappan, s az az oly édes tűpárna, amit már annyiszor vizslattam, hogy hogyan is készül. 
Tuti! Csodálatosan szép! Úgy tökéletes ahogy van. Ezt nem lehet fokozni.
Még ilyen szépséges meglepicsomagot!
Nagyon köszönöm Barbi ezt a rengeteg szépséget!

Köszönöm, Nina a szervezést, s hogy még utolsó pillanatban csatlakozhattam a játékhoz.

5 megjegyzés:

Lee Albrecht írta...

Como estou contente por voce ganhar mais um belo presente!!! Voce também é muito querida.

Barbi írta...

Irulok-pirulok ennyi kedves sor után! :) Nagyon nagy öröm, ha egy ajándék igazán tetszik az ajándékozottnak! :))) Nagyon szép fotókat készítettél! És hála az égnek, hogy feltörted a diót! :D Puszi!

Andulka írta...

De gyönyörű ajándékot kaptál, mert megérdemled! ;-)

Jucus írta...

Gratulálok, igazán jó ízlése van az angyalkádnak!

Zsófi írta...

Nagyon szép ajándékokat kaptál, tényleg Barbisak a javából öröm nézegetni őket!
És a zenélő dobozkáid csudahelyesek!