2010. december 20., hétfő

SWAP 5.

A mai napon a 300. olvasom jelent meg a listán. 
Az idei évben, mikor két éves lett a blogom, nem volt alkalmam játékot hirdetni, de most az ezen újabb apropó kapcsán gyorsan el is döntöttem, hogy hamarosan egy játékkal köszönöm meg érdeklődő figyelmeteket. 

Ma reggel egy másik jó hír is érkezett. Michelle írt Las Vegasból,  hogy megkapta a SWAP ajándékomat, így most már mutathatom. 

A mintát viszonylag gyorsan kiválasztottam. Oda vagyok a fagyöngyös mintákért, már az elmúlt karácsonykor is hímeztem egyet
Most egy AMAP- Noel Blanc minta egy kis részletét hímeztem 32 ct-os vászonra. A szélét normál méretben, a fagyöngyöt magát miniben, minden lukba öltve. 



Az összeállítással már sokkal többet vekengtem. Michelle munkáit csodálattal néztem, így kihívást jelentett, hogy neki készíthetek ajándékot. Szerettem volna valami olyan végterméket, amit még nem készítettem, s aminek én is örültem volna. 
Így egy felakasztható zsebes tartókát készítettem. Akár adventi naptárként is használható, minden nap más ajándék rejthető el jövőre méretes zsebeiben.

Megdolgozgatott a tervezés és a kivitelezés, (hamarosan megmutatom a tutoriálját is) de a lényeg a végeredmény, ami nekem nagyon tetszik. Bizakodom, hogy Michelle-nek is örömet tudtam vele szerezni.




Köszönöm Nina a hatalmas szervező munkád, s hogy ennyi munkát veszel a nyakadba csak azért, hogy sokuknak örömet szerezz!

28 megjegyzés:

Unknown írta...

How beautiful and unusual! Bravo

Nina írta...

Ez valami fantasztikus! Már mondtam, de nem győzöm csodálni, olyan szép! Mennyire irigylem most Michelle-t :))
Le a kalappal előtted, Marcsikám :)))

Mánya írta...

Gratulálok a 300 olvasóhoz! :)

És csodaszép, nagyon ötletes ajándékot készítettél!!!

ya_alla írta...

Шикарная работа! Очень понравилась!
Счастливого Рождества!

Norvég Halász írta...

Az összes eddigi munkád közül ez tetszik a legjobban! Azt leszámítva, hogy én dobozkát látok bele, nem falitartót, így tökéletes, ahogy van, ezekkel a színekkel, mintával, anyaggal! Csodálatos
!

Lee Albrecht írta...

Essa troca de presentes é muito gratificante!!! O presente que voce enviou para Michelle com certeza será guardado no coração!

Unknown írta...

Marcsi, tökéleteset alkottál!

gromine írta...

Csodálatosan szép lett !!
Gratulálok a 300 olvasóhoz.

Barbi írta...

Gyönyörű lett, pazar csomag! :D Fantasztikus ez a doboz!

Márti írta...

Gratulálok a 300 olvasóhoz! :)))

Gyönyörű ajándékot készítettél, nagyon tetszik! Eszméletlen jó vagy a szeren! ;)

Melinda írta...

Csdás ajándékot készítettél csak ámulok!:)
A 300 olvasóhoz pedig gratulálok!!:D

Dóra írta...

Ez álomszép lett! Csodálatos!!!

Szilvi írta...

Gyönyörűséges ez a meglepi. Biztosan nagyon sok meló volt vele. Gratulálok!

Dovilė írta...

fantastic work! Merry Christmas!

IrLik írta...

Very nice! The recipient must be happy!

Rita írta...

Csak ismételni tudom az előttem szólalókat (írókat)! Álomszép!

jutka írta...

Minden apró részletében gyönyörű. Kislány! Ez már művészet.

cerato írta...

How wonderful and original. I love it!
Best wishes for this Christmas season!
Hugs

Gladys Creativa írta...

Is amazing!

Edit írta...

Kedves Marcsi,

Gyönyörű mintát választottál, és a kivitelezés... az egész egy varázslat! Finom, elegáns... biztosan nagy örömet szereztél vele Michelle-nek.

Kívánok nektek békés, boldog karácsonyi ünnepeket.

Edit

Unknown írta...

Rendkívül ötletes és szép lett az ajándékod,érdemes volt sokat ötletelni rajta!Én várom az elkészítés menetét.Gratulálok!

Tatkis írta...

Your creation is so clever and beautiful! Great work both stitching and cartonage!!

Best wishes,
Tatyana

Unknown írta...

beautiful cross stitch...
merry Christmas
Pat

unikat írta...

Köszönöm az elismerő szavakat!
Thank you!

Névtelen írta...

Gratulálok !

Az ajándék csodás :)

Lolly írta...

wonderful!!!

LOLLY

http://ricamaeamaconme.splinder.com/

Michelle S. írta...

What a beautiful exchange I've received from you, lucky me! :)Thank you so much!
Hugs,
Michelle

Unknown írta...

What a beautiful work ! Bravo for your lovely blog. Veronique