2009. február 12., csütörtök

Hol az olló komámasszony?


Már nálam!! Már nekem is van!!! Még akkor, mikor freeblogom volt, s ott próbálkoztam, nézegettem hogy a nagy keresztszemesek, mily szépségeket alkotnak, vizslattam, hogy mi a különbség vászon, és vászon között, hogy mennyi minta létezik, s milyen csodálatos kiegészítőkkel díszítenek, s csak csendben anélkül, hogy írtam volna bárkinek, észrevettem azokat a csodálatos ollókat, amik a képeken imitt-amott feltűntek.
S mától nekem is van egy. Az első. Rendeltem Ritától, s ma jött a csomagban. Egy kicsi időt kérek tőle még, s kapni fog a drága kis ollóm is egy ollóőrt.
Rita meg ezer és egy puszit, hogy beszerezte nekem. Köszönöm.

S a fenti darab egy kis Valentin-napi dísz.
Bevallom nem vagyok vele megelégedve. Valahogy az összeállításnál elfogy a türelmem talán, nem tudom. De lehet hogy az a baj, hogy varrni-szabni nem tudok, nem próbálgattam még, s azt sem tudom, hogyan kellene egy ilyen szív formához kezdeni, vagy hol érdemes befejezni.
Keresgéltem a linkek között, s azt tudom biscornut hogy kell összeállítani, s láttam több dolog részletes, fotóval illusztrált összeillesztését, de szív formáét, amiben nincs semmi merevítés, olyat nem . Ha valaki tud ebben segíteni, nagyon megköszönném, hogy a következő szebb legyen.

2 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

Gyönyörű ez az olló. Nagyon szép. Minták, ollók fonalak és anyagok ügyében én is így jártam. Aztán elveszik és elcsábul az ember lánya.:-))

Zsófi írta...

Éljen az első olló!:) Nem készítettem még ilyesmit, de lehet, hogyha alulra teszel egy rávasalható közbélést, akkor könnyebb formába önteni/formában tartani, ha ez a gondod. De ez csak egy kósza ötlet, vaktában lövöldözöm:).