2012. szeptember 9., vasárnap

Szürke szett

 Valamikor réges-régen megpróbálkoztam a vászonfestéssel én is, de gyorsan fel is adtam, mert láttam, ebben a profik oly szépségeket tudnak kreálni, amihez nekem sok időre lenne szükségem. Ezt az időt én inkább a hímzésre fordítom. 
De az első próbálkozásból kezembe akadt ez a szürke vászondarab, amiből levendulával tömött illatos zsákocskákat készítettem, kézzel varrogatva. 

A szív forma pontos összeillesztésére-varrására-szabásának nyitjára még nem jöttem rá, de nem adom fel. Most ebből a formából egy gombos-virágos verzió készült.

A kedvenc nálam most ez a horgolt csipkével díszített teklagyöngyös-gombos. Odavagyok érte!
S akkor jöjjenek a csoportképek:


 


20 megjegyzés:

Teresa írta...

bellissimi grigio e bianco.
Teresa

Анна Гончарова írta...

Очень красиво! Прекрасно!!!

Jucus írta...

Jajj, de gyönyörűek! Meg a fotóid is - mint mindig! Mindig valami klasszat találsz ki!

SilverCuteDwarf írta...

Очень нежно и красиво!

Fáni írta...

Már megint húúúúúúúúúúúúúúú de szépek!

Palkó írta...

Gyönyörű! Mind!... de nálam a szívescske gombos szív nyert :)

Márti írta...

Én úgy látom, már nagyon is jól megy az a szívecske készítés - gyönyörűek!!!! :)

Bernadett írta...

Gyonyoru alkotasok.:)Nagyon izlesesek.:)

Lee Albrecht írta...

simplesmente Divino!
a leveza do crochet, do bordado... tudo sempre perfeito!
Uma linda semana

Unknown írta...

Jaj, szívfájdítóan szépek!

Виктория írta...

Delicate set! Pearls and Lace - retro charm! Bravo!

SaraCreations írta...

so delicated and beautiful things!

jutka írta...

Nagyon szépek lettek, gratulálok.

Корица írta...

До чего красиво, ткани такие домашние, уютные!

gromine írta...

Gyönyörűek !!!

ya_alla írta...

Очень красиво!

IrLik írta...

Amazing!

Eszter/SubRosa írta...

csodásak lettek!♥
elegáns, kellemesen neutrális - bármihez illik!
ha van felesleged,szívesen cserélnék valamire...

Unknown írta...

all fantastic !!!

Ili írta...

Csodálatosak a munkáid, a színek amikkel dolgozol és ahogy összeválogatod, nagyon ízlésesek!!
Gratulálok!!!