2012. június 24., vasárnap

Csodás fonalas ajándékok

 Bizony szégyenlem magam, de úgy igazán, mert ezeket a szépségeket már több hete kaptam ajándékba. 
Mentség lenne ezer, de...... Nincs és nem lehet. 
Késve, de igyekszem megnyugtatni két kedves barátnőmet/ ismerősömet, hogy nagyon tetszenek az ajándékok!!!

Melindának a blogján láttam meg ezt a fantasztikus színű kendőt, s a drága fogta és elküldte nekem, azzal a szöveggel, hogy:
"Ez a legjobb a világon, együtt örülni valakivel, aki ugyanazt tartja örömtelinek, mint én".
Potyogtak a könnyeim, mikor elolvastam a szívhez szóló szavakat, s megláttam a gyönyörű kendőt. 
Biz én nem tudok sem kötni, sem horgolni, így nálam jobban senki sem értékeli az ilyen ajándékot, főleg ha az még ilyen szép is, s nekem való is!
 (Próbáltam képeket készíteni, s talán a legutolsó adja legjobban vissza a valósághű színét.)

Köszönöm, Melinda!


Pár nappal később ismét csomagot hozott a postás. 
Szilvitől érkezett, akivel csereüzletet kötöttünk. Láncot küldtünk egymásnak. Én tőle egy szépséges szép zöld színű, fonott kötöttet kaptam.

S mellé még egy epres horgolt kulcstartót. 
Ezt biztos, hogy az osztályterem kulcscsomójára teszem, s megeszi az irigység a kollégákat, hogy nekem milyen szépségem van, a gyerkőcök meg oda-vissza lesznek érte.
Köszönöm, Szilvia!
Hidd el, részemről nagy öröm volt Veled a cserebiznisz. 

3 megjegyzés:

Melinda írta...

Örülök az örömödnek!:) Puszillak!:)

Szilvi írta...

Én is , én is!!!

IrLik írta...

Marsci, all very beautiful! the shawl is gorgeous!