2011. november 6., vasárnap

Illatos párnácskák


Ezek a kis párnácskák sokszorosan Luca széke módjára készültek. Nagyon lassan hímeztem ki, még lassabban állítottam össze, s a legvégén a szalagok is komótosan kerültek fel díszként a kis párnácskákra.
Időközben a levendula bokraim másodtermés is szépen megszáradt. 
A mai napsütéses időben azonban még felfedeztem pár üde virágocskát rajta, így elkerülhetetlen volt, hogy végre lefotózzam a levendulával teletömködött párnácskákat.


A mintákat még nyáron kaptam Emőkétől, amit innen is újból köszönök neki.








Variáltam az összeállításnál, hol ide, hol oda téve egy kis csipkét, szalagot, gombot, apró díszt.



S itt a negyedik változat, Barbi tervezésében.Azt hiszem a levendula mintákkal kapcsolatos "habzsolhápságom" nem ismer határokat, így annyira megörültem, mikor az ősszel felfedeztem Barbi blogján is egy addig nem látott szépséget.
Erre a kis párnára (stílusosan a szalagra) a múlt évben Barbitól kapott csilivili kis gyöngy került fel. 





21 megjegyzés:

Ányi írta...

jajj, jajj, jajjj!!! De gyönyörű minden, megint, mint mindig!!!! Csodás színek és fotók! Gyere gyakrabban!

ya_alla írta...

Очень красиво и нежно! Браво!

Baba írta...

én nem vagyok híve a keresztszemezésnek ,de ezek nagyon szépek lettek...mintha még az illatát is érezném:)

Melinda írta...

Marcsi,szépségesek mint mindig!!:)Sok puszi!:D

Eleonóra írta...

Olyan szépek és ízlésesek a munkáid. Ahogy fotózod őket, úgy meg pláne!

F.Gina írta...

Csodásak !

Claudine írta...

Ils sont vraiment beaux tous tes coussins de lavande ! Bisous et bonne semaine

Névtelen írta...

Nagyon szépek,és ízlésesek lettek!Az a csíkos anyag is az egyik hátulján nagyon figyelemre méltó!:-)

Anyinyóka írta...

Szépségesek, szinte érzem az illatukat!

Anyinyóka írta...

Most látom Baba is érezni véli az illatokat, anélkül írtam, hogy olvastam volna az előttem szólókat:)

Csilla böködéje írta...

Ékes bizonyíték arra, hogy jó munkához idő kell:-) gyönyörűek lettek.

Szilvi írta...

Csodaszépek! Nálam is elő van készítve minden az illatpárna varráshoz de valahogy nem bírom elkezdeni.A Tieidet látva el is határozom, hogy na most.......aztán előveszem a kötőtűket.

Pilar írta...

Está precioso todo!!
Y has dado con lo que más me gusta: la LAVANDA!!!!
Mil besos
Pilar

Tatkis írta...

Adorable pillows! They are so beautiful, my favourite is with a birdhouse :)

Hugs,
Tatyana

Unknown írta...

Szépek! Szeretem az ilyen luca székét.... várok még többet! ;)

Unknown írta...

so beautiful bravoo!

:)

Edit írta...

Nagyon kedvesek ezek a parnacskak, es micsoda jo illatuk lehet!!! :) :) Hogy nekem miert nincs levendulabokrom (meg persze kertem)?!

IrLik írta...

Very romantic and stylish!

eszternl írta...

Nagyon szépéek lettek! :)

Barbi írta...

Ó, ezt még nem is láttam! De szép lett! Köszönöm, hogy kihímezted! :)))

Barbi írta...

Ó, ezt még nem is láttam! De szép lett! Köszönöm, hogy kihímezted! :)))