2011. október 9., vasárnap

Lee-nek sok sok szeretettel


Már olyan rég készültem, hogy egy kedves meglepivel viszonozzam Lee kedvességét, ami felém árad. 
Neki köszönhetem, hogy megismerkedhettem a hardangerezéssel, s hogy birtokolhatok a saját tervezésében készült párnát is.
Bizony nem volt könnyű dolga velem, mert nagyon nehezen értettünk szót- s fotókkal, leírásokkal magyarázott nekem, s teszi még mind a mai napig, amit nagyon köszönök neki. 

 Rendkívül gyorsan, alig két hét alatt odaért a csomagocskám Brazíliába. Apró kis kincsekkel- facsipesszel, vászonnal, fonallal, tűtartóval igyekeztem megtölteni a neki készült dobozkát, és needle-book-ot.
 A mintát még tavasszal elkezdtem, s szép lassan el is készült.
Dobozra is, tűkönyvre is a La-da-da Rose minta került, csak más vászonsűrűségre hímezve.







 Bízom benne, hogy sikerült oly örömet szereznem vele, mint amilyent eddig Lee okozott nekem!

29 megjegyzés:

Márti írta...

Drága Marcsi! Szépséges ajándékokat készítettél Lee-nek - be kell vallanom nála már megcsodáltam és alig vártam, hogy feltedd a saját fotóidat ezekről a gyönyörűségekről!!! Egyszerűen Nagyszerű vagy!!! :)

Cinella írta...

Gyönyörűségesen szépséges lett! Annyit szoktam csodálni a műveidet! Én sosem leszek fele ilyen ügyes sem. :-(

Lee Albrecht írta...

Marcsi, Obrigado por tão lindo gesto de amor... seu tesouro-presente será guardado no coração eternamente. Ensinar voce a bordar o Hardanger foi um grande prazer... pois mesmo com a dificuldade da língua... nós conseguimos transmitir os ensinamentos e o resultado foi o seu aprendizado! Parabéns e mais uma vez muito Obrigado!

Marcsi írta...

Álomszépek a munkáid!

Claudine írta...

Merveilles d'élégance ! Que c'est beau ! Bisous et bonne soirée

Laucica írta...

Milyen gyönyörűek!:)

Tündéri Lonka írta...

álomszép holmik

Natali139 írta...

Bravo! Super!

Erika írta...

Minden alkalommal csak ámulok és bámulok, hogy micsoda gyönyörűségek kerülnek ki a kezeid közül!

Ласточка (Swallow) írta...

Очень-очень красиво!!!
Татьяна

Frivolina írta...

nem is doboz, KINCSESLÁDIKA! milyen szépséges:)

szaberka írta...

Nem találok szavakat! De tényleg...

Monessa írta...

Csodálatos! Nagyon tetszik!:)

Melinda írta...

Már úúgy vártam,hogy mutasd az elkészült szépségeket! A szavam is elakad,annyira szép lett minden apró kis részlete!!!:D Boldog lehet Lee,a nagy ,arany szívedtől:DDD

Zsófi írta...

Nagyon szeretem ezt a mintát, biztos hatalmas örömöt szereztél ezzel a sok kinccsel Leenek.

Tatkis írta...

Great presents! You are so talented!

Hugs,
Tatyana

ya_alla írta...

Шикарный подарок вы сделали ЛИ! Мне очень понравился!

Unknown írta...

all very fantastic...i like roses
Pat

Anyinyóka írta...

Annyira csodálatosak ezek a dolgok, sugárzik belőlük a lelked!

Nina írta...

Amikor a nyáron mégcsak darabjaiban látam és beszéltünk róla, akkor tudtam, hogy ez valami csoda lesz. Az lett! Borzasztóan szép és finom munka, a legjobb, a mi kikerült a kezeid közül! Irigylem Lee-t, de vele örülök, mert ilyen szépséget Tőled kapni maga az álom :)
Csodás lett, minden részletét imádom!

Cayetana írta...

riomaravilloso!!!

Leki-Rita írta...

Csodaszép!
Minden részlete szívdobogtató gyönyörűség!

IrLik írta...

Marcsi! These elegant gifts! The box is very beautiful!

Carpacar írta...

Es magnífico, una belleza!!

Dovilė írta...

amazing:)

Patty C. írta...

So beautiful - Amazing work ;)

Anna Zont írta...

Beautiful work!!!!

Andulka írta...

Nem találok szavakat ezekre a csodás ajándékokra!

gromine írta...

Fantasztikus szép ajándékot készítettél !!