2011. július 31., vasárnap

Dragonfly dreams

 A TST minták iránti szerelmem el nem múlik. Többen megjegyezték már, hogy ezek tényleg nekem valók. 
Nyár elején vettem észre két új mintát, amik nagyon megtetszettek. Az egyik a Nantucket Rose, a másik a Dragonfly Dreams.
Egyenlőre csak az utóbbit tudtam megvásárolni, de ha bárkinek meglenne az első, s kedve lenne egy minta cseréhez, szívesen benne lennék.


 Nina által festett 32 ct-os French Vanilla vászonra hímeztem a javasolt színekkel.
Kissé csalódott voltam a megvásárolt kit kibontásakor, mert a hozzá szükséges gyöngyök közül csak a középsőt küldték el, s bizony nekem az a lila szín egyáltalán nem klappolt a fonalak színéhez, így azt az egyet sem tudtam használni.
Saját magam választottam hozzá gyöngyöket.

25 megjegyzés:

Anja´s Wunschpunsch írta...

Wonderfull. I´m really intresting what you do with this stitchery.

Greetings
Anja

LAndi72 írta...

Gyönyörű lett!!!

gromine írta...

Nagyon szép lett !!
Több készletet vásároltam már, és eddig még csak a " nagy " díszt adták vele .

Nina írta...

Téyleg anmnyira illenek Hozzád ezek a minták, és annyira jó is végignézni minden TST hímzésed :)
Nagyon szép, sokkal jobb az általad választott gyöngyökkel!

IrLik írta...

Great job! All designs of this firm are very beautiful! I love it!

Golden Fish írta...

Очень красивая, нежная работа!

Zsófi írta...

Szép lett, szerintem is nagyon illenek hozzád ezek a minták. Doboz lesz?

миледи Азазель (Инна) írta...

фантастически красивая работа!!!

szaberka írta...

Hát ez álomszép!!!!!!!!!
Sajnos TST-ben nem vagyok otthon...

Анна Гончарова írta...

Очень красиво, изысканно и благородно! прекрасная вышивка! Браво!!!!!

Emese írta...

Csodaszép lett !!!! Sajnos amit szeretnél az nincs meg nekem sem..

LUNA írta...

Ależ to piękne!

Monika írta...

Felüdülés a szememnek látni a hímzéseidet.Gyönyörű minden!

Lee Albrecht írta...

Um lindo trabalho! seu bordado é maravilhoso!

Névtelen írta...

Mint minden munkád,ez is nagyon szép,gondolom egy doboz tetején látom viszont legközelebb,várom!;-)

Dóra írta...

Nagyon szép lett! Igazán finom darab, csodaszép az általad választott gyöngyökkel!

Ányi írta...

Micsoda színorgia! Nagyon szép lett a hímzésed!
Ui: Légyszi írd meg a címedet az anyecs03 kukac gmail pont com címre :)

Tatkis írta...

Lovely creations! Waiting to see it's finished!

Hugs,
Tatyana

kepi táska írta...

Gyönyörűek a munkáid!
Azok a dobozok... Persze minden más is!

Patty C. írta...

Absolutely beautiful !!

Leki-Rita írta...

Gyönyörű ♥!

Azalée írta...

superbe tu vas faire une autre jolie boite ronde
bises d'Azalée

Névtelen írta...

Ηаνing гeaԁ this I belіeѵed it was really informаtivе.
I apprеciаte you taking the time and
enеrgy to рut this аrticle together. I once аgain find
mуѕеlf sρending a lot of time
both reаding and commenting. But so
ωhat, it ωas still ωorth it!

my weblog :: Www.prweb.Com

Névtelen írta...

Therе's definately a great deal to find out about this issue. I like all the points you made.

my homepage www.sfgate.com

Névtelen írta...

I'm really enjoying the design and layout of your website. It'ѕ
a very easу οn the eyes which makеѕ it much moгe рleaѕant for me to cοme here and ѵisit
more often. Did you hiге out a deѕigner to сгeate уouг theme?

Superb ωorκ!

My webpage - Suggested Studying