2010. július 6., kedd

Eső után...

Az imént egy jó kis nyári zápor volt. Épp kertészkedtem, s azt hittem még jóval több időm van, de sajnos a házba sem értem be. A teraszról néztem az esőt, ami nem tartott sokáig, s aztán szaladtam is a fotómasinámért, s kattogtattam.




Alig telt el pár perc, kisütött a nap, s előbújtak a katicák, a méhek, a pókok is.
Második napja tart a szünetem, s ez a nyugalom megfizethetetlen. Élvezem!

Sokszor csodáltam a csili-vili vásznaitokat, amikre hímeztetek. Egy ideje már nekem is van ilyenem Nina jóvoltából. Belfast opalescent.
Most eljött az alkalom, hogy hímezzek is rá.
Azt hiszem ezt a mintát pont erre  a vászonra  találták kis. Szerintem legalábbis.
De  mi lehet ez?

Valaki felismeri ennyiből is?








8 megjegyzés:

Patty C. írta...

Gorgeous

Jucus írta...

Jajj, Marcsi, az a liliomos kép...! Csodaszép! De a többi is!
Nem tudom, mi lesz ez a szépség, de már ennyit is jó látni belőle!
Azért majd elárulod, ugye?:o)

Nina írta...

Nem ismerem fel a hímzésed, nem ismerős minta :) Mi ez??
A liliomos kép tényleg fantasztikus, de gyönyörű a többi is :))

Melinda írta...

Örülök,hogy eljött végre Neked is a PIHENÉS!:)
Csodás képek,a minta sajnos nem ismerős:(

Andulka írta...

Gyönyörűek a képeid! A pihenést meg megérdemled! Remélem sok szép dolgot készítesz majd a szünet alatt!
A mintát (ilyen csekély hímzős "múlttal") nem ismerem, de már most nagyon-nagyon szép!

Dorka írta...

Nagyon szép képeket készítettél! Már megyek én is kertészkedni :).
Az alakuló mű még így ismeretlen, de lehet, hogy készen is az. Már most gyönyörű!

unikat írta...

Drágák vagytok, köszönöm!
A mintával haladtam egy kicsit, talán holnap mutatom, s abból már több látszik.

enterrement vie de jeune fille írta...

Tu es douée pour la broderie et aussi pour les photos. Quel talent!

Julia