2009. március 20., péntek

Tinta-kép


Ma gőzerővel az üres faliújság dekorálásán dolgoztunk az osztályommal a két rajz órán.
S készültek is munkák.
Most tettük ki a még múltkor, gyakorlásként kartonra elkezdett keresztszemes mintalapokat.
Aztán új technikával ismerkedtünk. Olajpasztellel egy tulipánt rajzoltunk mozaikos technikával.
Zöld, kék, és barna tintával ecsettel lefestettük, száradni hagytuk, s egy hegyes tűvel visszakarcoltuk.
Nekem nagyon tetszenek a kész munkák, bár még csak kevés készült el, mivel lassan száradt a tinta.
Viszont kihasználtuk azt az időt is, s kipróbáltuk Melinda gyöngypatájú barikáit, hogy a nyírástechnikán is finomítsunk közben egy kicsit.
Így most már a faliújság is alakul, s az újonnan készült munkákat kell majd csak cserélgetni.


A terembe is került fel ma új dekoráció.
Hungarocell virágokat festettünk akrillfestékkel, mindkét oldalra a közepükre két félbevágott gömb került, átfűzve piros szalaggal, zöld zseníliából levéllel spékelve.


Ma ennyit alkottunk. S most én következem végre. Este remélem jut idő a macimra, mert a héten alig tudtam belebökögetni.

3 megjegyzés:

dviki írta...

Milyen ismerős!Ezt a tulipánt én is elkészítettem, anyukám konyhafalát díszíti, ugyanis én üvegfestéssel csináltam. ;)

unikat írta...

:-)
Tényleg az üvegfestős könyvből vettem a mintát.

Melinda írta...

Ismét szépeket alkottatok!
Úgy irigylem az osztályodat...hogy ilyen energikus embertől tanulhatnak(sajnos nálunk nem jeleskednek a tanító-,s tanárnénik:))
A barikák pedig csuda klasszak lettek!(az ötlet nem az enyém és is valahol láttam...)